Eseménynaptár
2017. március
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
2017.03.24. - 2017.03.24.
Budapest
2017.03.24. - 2017.03.24.
Tatabánya
2017.03.24. - 2017.03.30.
Püspökladány
2017.03.24. - 2017.03.24.
Budapest
2017.03.24. - 2017.03.24.
Budapest
2017.03.24. - 2017.03.24.
Budapest
2017.03.24. - 2017.03.24.
Tatabánya
2017.03.24. - 2017.03.24.
Eger
2017.03.24. - 2017.08.20.
Kecskemét
2017.03.24. - 2017.03.25.
Fehérvárcsurgó
2017.03.24. - 2017.04.24.
Békéscsaba
2017.03.23. - 2017.03.23.
Budapest
2017.03.22. - 2017.09.03.
Kaposvár
2017.03.22. - 2017.05.02.
Hódmezővásárhely
2017.03.21. - 2017.04.30.
Herend
2017.03.20. - 2017.04.30.
Székesfehérvár
2017.03.18. - 2017.04.30.
Nyíregyháza
2017.03.18. - 2017.04.30.
Budapest
2017.03.18. - 2017.04.18.
Győr
2017.03.18. - 2017.06.05.
Nyíregyháza
Műcsarnok - Budapest
A Műcsarnok épülete
Cím: 1146, Budapest Dózsa György út 37.
Telefonszám: (1) 460-7000, (1) 363-2671
Nyitva tartás: K-Sze 10-18, Cs 12-20, P-V 10-18
Állandó kínálat
A Tehnica Schweiz csoport munkájához kapcsolódó foglalkozáson a diákok betekinthetnek a szociográfiai fotózás világába. A résztvevő osztályoknak lehetőségük nyílik egy elképzelt bűntény elmesélésére, kollektív alkotómunka formájában. tovább
Színtündér segítségére sietve kiszabadítjuk a színeket a szürkeség rabságából. Az alkotómunka során a temperafestés lehetőségeivel ismerkednek meg a gyerekek, s mindeközben elsajátítják a színelmélet és a színkeverés alapvető szabályait. tovább
A program a személyes és a kollektív emlékezettel foglalkozik Katarina Šević kiállított művei kapcsán. tovább
A diákokkal a Tehnica Schweiz művészcsoport képeihez egy elképzelt híradást szerkesztenek, melyet a program során előadhatnak. tovább
A foglalkozás során a diákok betekinthetnek a propaganda világába Németh Hajnal képei segítségével. A fiatalok csoportmunkában próbálhatják ki saját meggyőzési képességüket, amihez verbális és vizuális eszközöket egyaránt használhatnak. tovább
A foglalkozáson résztvevők Németh Hajnal alkotása elé és után szőnek változatos kerettörténeteket, szerepjáték vagy árnyjáték segítségével. tovább
A foglalkozáson megismerjük, hogy mi történik, ha modellt áll a vasalódeszka és erőt demonstrál a festékréteg. Felfedezzük a hétköznapok esztétikáját, és a diákok sajátos önvallomást tesznek a kortárs festőművészet megismert eszközeivel. tovább
A drámapedagógia módszereire épülő foglalkozáson a résztvevők belehelyezkednek a kiállítás rendezőjének szerepébe és játékosan ők is bekapcsolódhatnak a díjazás folyamatába; érvelnek a művészek mellett, és "díjazhatják is őket". A foglalkozás a kortárs képzőművészet befogadását segíti, játékos eszközökkel fejleszti a vita és az érvelés kultúráját, erősíti az együttműködési képességeket. tovább
A Société Realiste művészcsoport egyik kiállított műve arra késztet minket, hogy megkeressük helyünket az Európai Unió közösségén belül, valamint ezzel párhuzamosa elgondolkozzunk egy lokális közösségben, például az osztályközösségben betöltött szerepünkön. tovább
A program során kiderül, hol születnek a kortárs művészeti alkotások. Összefüggéseket keresünk általános és egyedi üzeneteket hordozó tárgyak között. A foglalkozás során a gyerekek megalkotják saját életterüket. tovább
A program egy fikciós játék, amely az EU országaival földrajzi, kulturális, társadalmi szempontból foglakozik. A résztvevő diákoknak lehetőségük nyílik összefoglalni, megvitatni, mit gondolnak az EU jelenlegi és jövőbeni viszonyairól. tovább
Múzeumpedagógiai kapcsolattartó
Csóka Edina
(30) 869-8831
Az intézmény felszereltsége
Helyiségek:
előadóterem, foglalkoztató
Eszközök:
  • technikai felszerelés: projektor, DVD, videó, PC
Kényelmi felszereltség:
büfé, hordozható székek, magnós tárlatvezetés, múzeumi bolt, orvosi rendelő a közelben, ruhatár, ülőpárnák
Közlekedés:
akadálymentes épület, múzeumtérkép, parkoló