Eseménynaptár
2024. április
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
2024.04.26. - 2024.04.26.
Tiszadada
2024.04.26. - 2024.04.26.
Nagybereg
2024.04.26. - 2024.04.27.
Táp
2024.04.26. - 2024.09.30.
Szeged
2024.04.26. - 2024.06.26.
Szombathely
2024.04.26. - 2024.09.22.
Szeged
2024.04.25. - 2024.04.25.
Budapest
2024.04.25. - 2024.09.30.
Szeged
2024.04.25. - 2024.09.22.
Szeged
2024.04.24. - 2024.04.24.
Érd
2024.04.23. - 2024.04.23.
Szombathely
2024.04.23. - 2024.04.23.
Érd
2024.04.20. - 2024.04.20.
Szeged
2024.04.20. - 2024.04.20.
Eger
2024.04.20. - 2024.11.24.
Budapest
2024.04.17. - 2024.07.21.
Budapest
2024.04.16. - 2024.04.16.
Érd
2024.04.12. - 2024.07.11.
Budapest
2024.04.10. - 2024.09.01.
Budapest
2024.03.21. - 2024.05.10.
Fülek
Jósa András Múzeum - Nyíregyháza
A Jósa András Múzeum épülete annó
Cím: 4400, Nyíregyháza Benczúr tér 21.
Telefonszám: (42) 315-722
Nyitva tartás: K-V 9-17
A kiállítás már nem tekinthető meg.
2017.02.01. - 2017.03.01.
fotóművészet, időszaki kiállítás
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
Múzeumi belépők, szolgáltatások árai:
Belépő felnőtteknek
600 HUF
Belépő diákoknak
400 HUF
Belépő nyugdíjasoknak
400 HUF
Boros György…Normantas Paulius…Sára Sándor… szigorú betűrendben így szerepel a február 3-án, a Pesti Vigadóban nyíló Kép/Társak kiállítás meghívója névsorának egy kimetszett része. A Magyar Művészeti Akadémia Film-és Fotóművészeti Tagozatának csoportos tárlatára a fotós barát, Paulius hívta Boros Gyurit. Minden alkotó kapott öt méternyi felületet.
Fényképek Sóstóról - képek a sorozatból
A nyíregyházi fotós ezen a falon három Sóstó képet mutat be. És itt még nincs vége a monumentális méretű fotók sorozatának, hiszen február 1-jén a Jósa András Múzeumban nyílik az a kamarakiállítás, melyen további 12 darab 1x1,4méteresre nagyított képpel szerepel.

Az NKA pályázati támogatásával, giclée print technikával készült valamennyi mű, a 10-20-30 évvel ezelőtti Sóstót, az alkotó kedves gyerek-ifjúkori helyét idézi fel. Egyáltalán nem unja még a Sóstó témát, és egyáltalán nem unja még a technikai kísérletezést sem. Szó van itt az évszázados kalotípiáról, és az újabb kori polaroidról. Érzékeny papírról és múlandóságról. Szó van tehát egy életérezésről, egy ragaszkodásról, egy értékrendről.

Csodálom ezt a teljességet, s azon gondolkodom, vajon gyerekeinknek lesz-e mibe kapaszkodniuk a közösségi oldalak és a mobil után!