Eseménynaptár
2024. május
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
2024.05.03. - 2024.05.03.
Zalaegerszeg
2024.05.01. - 2024.05.01.
Pécs
2024.04.28. - 2024.04.28.
Dunaszentbenedek
2024.04.28. - 2024.04.28.
Cigánd
2024.04.28. - 2024.04.28.
Edelény
2024.04.27. - 2024.04.27.
Fertőhomok
2024.04.27. - 2024.04.27.
Mezőkövesd
2024.04.27. - 2024.04.27.
Gyömrő
2024.04.27. - 2024.04.27.
Szombathely
2024.04.27. - 2024.06.27.
Szombathely
2024.04.27. - 2024.06.24.
Budapest
2024.04.26. - 2024.09.22.
Szeged
2024.04.26. - 2024.09.30.
Szeged
2024.04.26. - 2024.09.30.
Szombathely
2024.04.25. - 2024.09.30.
Szeged
2024.04.25. - 2024.05.19.
Szentendre
2024.04.25. - 2024.09.22.
Szeged
2024.04.20. - 2024.11.24.
Budapest
2024.04.17. - 2024.07.21.
Budapest
Duna Múzeum - Magyar Környezetvédelmi és Vízügyi Múzeum - Esztergom
Duna Múzeum - Magyar Környezetvédelmi és Vízügyi Múzeum
Cím: 2500, Esztergom Kölcsey utca 2.
Telefonszám: (33) 500-250
Nyitva tartás: Sze-H 9-17
A kiállítás már nem tekinthető meg.
2014.07.11. - 2014.08.19.
fotóművészet, időszaki kiállítás
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
Múzeumi belépők, szolgáltatások árai:
Belépő felnőtteknek
1400 HUF
Belépő diákoknak
700 HUF
Belépő nyugdíjasoknak
700 HUF
Belépő családoknak
700 HUF
/ fő

Barbalics Nándor 7-8 éve kezdett a természetfotózással komolyabban foglalkozni. Tavaly megkapta az AFIAP (Nemzetközi Fotóművészeti Szövetség) oklevelét és időközben teljesítette az EFIAP szintet (Nemzetközi Fotóművészet Kiválósága Diploma). Képei nemzetközi és hazai pályázatokon több, mint 25 alkalommal szerepeltek eredményesen.

 

„A fényképezés során már a témának keresése, a felfedezés is örömet okoz. Míg korábban naturalista módon örökítettem meg a természetet, később igyekeztem nagyobb hangsúlyt fektetni a témát körülvevő hangulat, atmoszféra visszaadására. Ehhez szükségszerű, hogy a témát megismerjük, azzal barátságba kerüljünk. Ezt követően van lehetőség a megfelelő eszköz kiválasztására, hogy a valóságot az egyéni látásmódomnak megfelelően, izgalmasan ábrázoljam. Az eszközök alatt nem csak a technikát, hanem a kompozícióval, záridővel, mélységélességgel, fénnyel való játékot is értem. Nagyon fontosnak tartom a kép gondos feldolgozását. Igyekszem kiemelni a témát és tovább erősíteni azt a hangulatot, mely a kép készítése során megragadott.”