Eseménynaptár
2025. szeptember
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
2025.08.20. - 2025.08.20.
Ópusztaszer
2025.08.19. - 2025.08.19.
Hódmezővásárhely
2025.08.08. - 2025.08.08.
Kecskemét
2025.07.30. - 2025.10.05.
Szeged
2025.07.23. - 2025.09.30.
Sepsiszentgyörgy
2025.07.16. - 2025.09.30.
Budapest
2025.07.16. - 2025.09.30.
Budapest
2025.07.10. - 2025.10.05.
Szeged
2025.07.10. - 2025.08.30.
Budapest
2025.07.07. - 2025.08.31.
Szeged
2025.06.28. - 2025.06.28.
Szombathely
2025.06.28. - 2025.06.28.
Szombathely
2025.06.28. - 2025.06.28.
Szombathely
2025.06.28. - 2025.06.28.
Szombathely
2025.06.28. - 2025.06.28.
Szombathely
2025.06.28. - 2025.11.05.
Makó
2025.06.16. - 2026.06.16.
Budapest
2025.06.06. - 2026.01.25.
Budapest
2025.06.05. - 2025.06.30.
Dunaújváros
Közlekedési Múzeum - Budapest
Közlekedési Múzeum
Cím: 1101, Budapest Kőbányai út 24-28.
Telefonszám: (1) 273-3840
Nyitva tartás: A múzeum egész évben zárva tart.
A múzeum alapítása az 1896. évi millenniumi kiállításhoz kapcsolódik. Ekkor épült fel - Pfaff Ferenc építész tervei alapján - a "Közlekedési Csarnok". Ebből a csarnokból jött létre a Magyar Királyi Közlekedési Múzeum 1899-ben. A millenniumi kiállítás keretében mutatták be a legfontosabb közlekedési eszközöket, eredeti járműveket és modelleket. tovább
Állandó kiállítások
Az űrkabin mellett Farkas Bertalan áll.
A csarnok egyik oldalán a repülés nagyjait elevenítjük meg. A csarnok másik, liget felöli oldalán látható a Szent Jupát B 31 "A" osztályú vitorlás kishajó, fedélzetén Fa Nándor és Gál József, az első két magyar sportember, aki körbevitorlázta a Földet - 717 nap alatt (1985-1987) 70.000 km utat tett meg. tovább
A kiállítás témája az út, a közlekedés egyik legősibb eleme, amelyet a természetes vízfolyások, és az állóvizek mellett azonnal használatba vettek az emberek. A kiállítás az 1920-as évek elejétől dolgozza fel a közút építésének, fejlesztésének és fenntartásának történetét, valamint a hozzájuk kapcsolódó technikai és technológiai változásokat. tovább
A Magyar Általános Gépgyár Magomobil és Magotax gépkocsijai taxiként közlekedtek Budapesten az 1920-as, 1930-as években. A második világháború után a hazai személyautó gyártás újraindítását tervezték, ezt képviseli Pentelényi János Pente kisautója. tovább