Eseménynaptár
2019. november
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2019.11.08. - 2020.04.05.
Budapest
2019.11.08. - 2019.12.20.
Székesfehérvár
2019.11.05. - 2019.12.07.
Budapest
2019.10.16. - 2019.11.18.
Budapest
2019.10.12. - 2020.02.12.
Veszprém
2019.10.05. - 2019.11.30.
Hódmezővásárhely
2019.09.28. - 2020.01.15.
Győr
2019.09.27. - 2020.02.02.
Budapest
2019.09.19. - 2020.02.28.
Balassagyarmat
2019.09.19. - 2020.01.05.
Budapest
2019.09.17. - 2019.12.10.
Székesfehérvár
2019.09.13. - 2019.12.31.
Miskolc
2018.09.14. - 2019.12.31.
Budapest
2012.03.01. - 2012.03.31.
Vác
2012.02.01. - 2012.02.29.
Miskolc
2012.01.22. - 1970.01.01.
Budapest
2011.10.04. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.10.01. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.10.01. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.09.30. - 1970.01.01.
Nagykáta
Magyar Nemzeti Múzeum - Budapest
A múzeum épülete
Cím: 1088, Budapest Múzeum körút 14-16.
Telefonszám: (1) 338-2122
Nyitva tartás: K-V 10-18
A program már nem tekinthető meg.
2019.04.14. 15:00 - 17:00
családi program, játék, művelődés, szabadidő, rendezvény, régészet, szórakozás
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
A programon való részvétel ingyenes.
Az interaktív stratégiai társasjáték keretei között megismerkedhettek a vaskorban élt nép mindennapjaival.
Csodaszarvas
Az első szakaszban a játékosok megismerkednek a vaskor Kárpát-medencében élő népeivel és tárgyi kultúrájával. Ez alapján építik fel karaktereiket. Kelta és szkíta törzsek küzdenek a térség természeti kincseiért. Minden törzsben helyet kap kézműves, harcos, szakrális vezető (keltáknál druida, szkítáknál sámán), és törzsfőnök. Közösen határozzák meg, hogy milyen nyersanyagokra van szüksége a törzsnek. Ez alapján indul el a játék második szakasza: a letelepedés.

A Kárpát-medence birtokba vételéhez a törzs tudására, stratégiai érzékére és diplomáciai érzékére van szükség. A szomszédos törzsek háborúzhatnak a természeti kincsekért, de békésen is élhetnek egymás mellett. Az egyes karakterek különleges képességei döntőek lehetnek a játék végén, de sokat számít a törzstagok tudása is: akkor telepíthetnek le egy-egy nemzetséget, ha jól válaszolnak a játékmester által feltett kérdésre.

A program regisztrációköteles!