Eseménynaptár
2020. január
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
2020.01.19. - 2020.01.19.
Pécs
2020.01.19. - 2020.01.19.
Budapest
2020.01.18. - 2020.01.18.
Budapest
2020.01.18. - 2020.01.18.
Budapest
2020.01.18. - 2020.01.18.
Balassagyarmat
2020.01.18. - 2020.01.18.
Hódmezővásárhely
2020.01.18. - 2020.03.15.
Hódmezővásárhely
2020.01.17. - 2020.01.17.
Baja - Szentistván
2020.01.17. - 2020.01.17.
Székesfehérvár
2020.01.17. - 2020.01.17.
Szécsény
2020.01.17. - 2020.02.15.
Baja - Szentistván
2020.01.17. - 2020.02.14.
Székesfehérvár
2020.01.16. - 2020.01.16.
Budapest
2020.01.11. - 2020.02.23.
Budapest
2020.01.11. - 2020.02.23.
Budapest
2020.01.10. - 2020.02.07.
Dunaújváros
2020.01.10. - 2020.02.07.
Dunaújváros
2020.01.10. - 2020.01.26.
Pécs
2019.12.19. - 2020.02.16.
Budapest
2019.12.17. - 2020.02.23.
Budapest
Magyar Nemzeti Múzeum - Budapest
A múzeum épülete
Cím: 1088, Budapest Múzeum körút 14-16.
Telefonszám: (1) 338-2122
Nyitva tartás: K-V 10-18
A program már nem tekinthető meg.
2019.04.14. 15:00 - 17:00
családi program, játék, művelődés, szabadidő, rendezvény, régészet, szórakozás
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
A programon való részvétel ingyenes.
Az interaktív stratégiai társasjáték keretei között megismerkedhettek a vaskorban élt nép mindennapjaival.
Csodaszarvas
Az első szakaszban a játékosok megismerkednek a vaskor Kárpát-medencében élő népeivel és tárgyi kultúrájával. Ez alapján építik fel karaktereiket. Kelta és szkíta törzsek küzdenek a térség természeti kincseiért. Minden törzsben helyet kap kézműves, harcos, szakrális vezető (keltáknál druida, szkítáknál sámán), és törzsfőnök. Közösen határozzák meg, hogy milyen nyersanyagokra van szüksége a törzsnek. Ez alapján indul el a játék második szakasza: a letelepedés.

A Kárpát-medence birtokba vételéhez a törzs tudására, stratégiai érzékére és diplomáciai érzékére van szükség. A szomszédos törzsek háborúzhatnak a természeti kincsekért, de békésen is élhetnek egymás mellett. Az egyes karakterek különleges képességei döntőek lehetnek a játék végén, de sokat számít a törzstagok tudása is: akkor telepíthetnek le egy-egy nemzetséget, ha jól válaszolnak a játékmester által feltett kérdésre.

A program regisztrációköteles!
Hasonló programok
2020.01.22. 17:00
Kalandozás a múzeum épületében
A kíváncsi és vállalkozókedvű látogatóknak 100 perces útjuk során interaktív lehetőséget kínálunk, hogy zárás után fedezhessék fel a múzeum évszázadainak titkait, bepillanthassanak a közönség elől elzárt terekbe, ahol sosem lehet tudni, mit rejtenek a falak! tovább