Eseménynaptár
2020. augusztus
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
2020.08.15. - 2020.08.15.
Gyula
2020.08.15. - 2020.08.15.
Veszprém
2020.08.15. - 2020.08.15.
Gyula
2020.08.15. - 2020.08.15.
Kecskemét
2020.08.14. - 2020.08.14.
Gyula
2020.08.14. - 2020.08.14.
Kápolnásnyék
2020.08.14. - 2020.08.14.
Budapest
2020.08.13. - 2020.08.16.
Fülek
2020.08.12. - 2020.08.12.
Budapest
2020.08.12. - 2020.09.12.
Sepsiszentgyörgy
2020.08.11. - 2020.08.11.
Tatabánya
2020.08.04. - 2020.10.25.
Budapest
2020.07.31. - 2020.10.18.
Budapest
2020.07.29. - 2020.10.25.
Budapest
2020.07.24. - 2020.10.30.
Baja - Szentistván
2020.07.24. - 2020.10.31.
Székesfehérvár
2020.07.19. - 2020.08.19.
Debrecen
2020.07.17. - 2020.09.04.
Dunaújváros
2020.07.17. - 2020.08.17.
Kápolnásnyék
2020.07.16. - 2020.08.16.
Hatvan
Magyar Nemzeti Múzeum - Budapest
A múzeum épülete
Cím: 1088, Budapest Múzeum körút 14-16.
Telefonszám: (1) 338-2122
Nyitva tartás: Ideiglenesen zárva.
A program már nem tekinthető meg.
2019.04.14. 15:00 - 17:00
családi program, játék, művelődés, szabadidő, rendezvény, régészet, szórakozás
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
A programon való részvétel ingyenes.
Az interaktív stratégiai társasjáték keretei között megismerkedhettek a vaskorban élt nép mindennapjaival.
Csodaszarvas
Az első szakaszban a játékosok megismerkednek a vaskor Kárpát-medencében élő népeivel és tárgyi kultúrájával. Ez alapján építik fel karaktereiket. Kelta és szkíta törzsek küzdenek a térség természeti kincseiért. Minden törzsben helyet kap kézműves, harcos, szakrális vezető (keltáknál druida, szkítáknál sámán), és törzsfőnök. Közösen határozzák meg, hogy milyen nyersanyagokra van szüksége a törzsnek. Ez alapján indul el a játék második szakasza: a letelepedés.

A Kárpát-medence birtokba vételéhez a törzs tudására, stratégiai érzékére és diplomáciai érzékére van szükség. A szomszédos törzsek háborúzhatnak a természeti kincsekért, de békésen is élhetnek egymás mellett. Az egyes karakterek különleges képességei döntőek lehetnek a játék végén, de sokat számít a törzstagok tudása is: akkor telepíthetnek le egy-egy nemzetséget, ha jól válaszolnak a játékmester által feltett kérdésre.

A program regisztrációköteles!