Eseménynaptár
2021. augusztus
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
2021.08.04. - 2021.08.04.
Gyula
2021.08.02. - 2021.08.06.
Eger
2021.08.02. - 2021.08.06.
Verőce
2021.08.01. - 2021.08.01.
Hódmezővásárhely
2021.07.31. - 2021.07.31.
Gyula
2021.07.31. - 2021.07.31.
Budapest
2021.07.31. - 2021.07.31.
Budapest
2021.07.31. - 2021.07.31.
Budapest
2021.07.30. - 2021.07.30.
Gyula
2021.07.30. - 2021.08.01.
Gyula
2021.07.15. - 2021.09.03.
Sepsiszentgyörgy
2021.07.08. - 2021.08.08.
Hatvan
2021.07.03. - 2021.08.03.
Makó
2021.07.03. - 2021.08.03.
Tata
2021.06.26. - 2021.09.26.
Budapest
2021.06.26. - 2021.12.15.
Veszprém
2021.06.26. - 2021.07.26.
Budapest
2021.06.25. - 2021.09.15.
Kiskunhalas
2021.06.22. - 2021.12.31.
Debrecen
2021.06.18. - 2021.07.25.
Székesfehérvár
Közlekedési Múzeum - Budapest
© Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum<br>A múzeum épülete
Cím: 1146, Budapest Városligeti körút 11.
Telefonszám: (1) 273-3840
Nyitva tartás: A múzeum jelenleg zárva tart.
A múzeum alapítása az 1896. évi millenniumi kiállításhoz kapcsolódik. Ekkor épült fel - Pfaff Ferenc építész tervei alapján - a "Közlekedési Csarnok". Ebből a csarnokból jött létre a Magyar Királyi Közlekedési Múzeum 1899-ben. A millenniumi kiállítás keretében mutatták be a legfontosabb közlekedési eszközöket, eredeti járműveket és modelleket. tovább
Állandó kiállítások
Az olaszországi Dolomitokban a két Eötvös lány, Ilona és Rolanda túravezetőikkel mászás közben.
Eötvös Loránd (1848−1919) sokoldalú egyéniség volt: feltaláló, kutató fizikus, egyetemi tanár, a Magyar Tudományos Akadémia elnöke, főrendházi tag, művelődéspolitikus. Nem utolsósorban pedig korának egyik legnevesebb magyar hegymászója és az amatőr fotózás egyik első művelője is. tovább
A kiállítás témája az út, a közlekedés egyik legősibb eleme, amelyet a természetes vízfolyások, és az állóvizek mellett azonnal használatba vettek az emberek. A kiállítás az 1920-as évek elejétől dolgozza fel a közút építésének, fejlesztésének és fenntartásának történetét, valamint a hozzájuk kapcsolódó technikai és technológiai változásokat. tovább
Az utak és a hidak építésének fejlődését mutatjuk be a kezdetektől 1918-ig. tovább
50 éves a \"piros metró\"
Virtuális kiállításunk célja, hogy bemutassa az 50 éves 2-es vagy más néven „piros” metró történetét az építkezés megkezdésétől az átadásig. tovább