2024.07.04.
Gyulai Vár

Emlékező lövések a gyulai várban

2024.06.16.
Móra Ferenc Múzeum

Hétfőn érkezik a Munkácsy-kollekció Szegedre

2024.05.03.

Sub_Bar

2024.05.28.
hír
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
Bár a matricák nem kapnak akkora figyelmet, mint a szórólapok, a plakátok, a roll upok és az egyéb nyomtatott termékek, de ugyanolyan fontos részét képezik a marketingstratégiának. A mai cikkünkben pedig megmutatjuk, hogyan lehet kiaknázni a bennük rejlő potenciált.
Promóciós célok, amelyekre felhasználható az öntapadós matrica
A kulcsfontosságú üzenet kiemelése

Tegyük fel mondjuk, hogy legyártottál egy parfümöt, amelynek a dobozára elhelyezel egy ismertető szöveget. Egy ilyen öntapadós matricát a Plakát Nyomda csapata is elkészíthet neked! A felirat lehet az is: “Limitált kiadás”.

Ezzel azt az üzenetet közvetíted a vevők számára, hogy jelen esetben egy olyan exkluzív termékről van szó, amely garantáltan nem lesz sokáig az üzletek polcain. Ezzel pedig arra ösztönzöd őket, hogy még azelőtt megvásárolják, hogy az teljesen elfogyna.

Árleszállítás népszerűsítése

Ha szeretnéd egyértelművé tenni, hogy árleszállítás esetén melyik százalékos kedvezmény melyik termékre vonatkozik, akkor az öntapadós matricát mint opciót szintén bevetheted. Helyezz el egy élénk színű, vastag betűvel állított verziót az árucikkre, és tedd teljesen kézenfekvővé a vásárlók számára, melyik termék kedvezményes!

Az ügyfelek weboldalra való invitálása

A szupermarketekben számtalan példát láthattunk már korábban, amikor is a cégek matricák segítségével tüntették fel a weboldaluk címét, a blogjukat és a közösségi média oldalaikat, amely opcióban így is nagy a potenciál, hát még akkor, ha a vevők olyan szöveggel is ösztönözve vannak például, hogy „Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy havonta megújuló kedvezményekben részesüljön!”

Tudatosságra való ösztönzés

A nonprofit- és a jótékonysági szervezetek is használnak matricákat, bár ezeknek a kampányoknak nem feltétlenül a kereskedelem a célja, hanem az, hogy felhívja a figyelmet a súlyos helyi, nemzeti vagy akár globális problémákra.

A meglepetés erejének kiaknázása

A statisztikák azt mutatják, hogy ha egy termék egy olyan kis vidám üzenettel van ellátva, mint a „Hú, de jól nézel ki!”, vagy „Mosolyogj”, az emberek azt nagyobb eséllyel választják, mivel mosolyt csal az arcukra. Vagy, ha még nem is vásárolják meg, akkor is arra ösztönzi őket, hogy beszéljenek másoknak a termékről, így talán még a forgalmat is megnövelve.

Az ügyfelek és a munkavállalók motiválása

Szeretnéd, hogy a munkavállalóid jobban dolgozzanak, vagy éreztetnéd velük, hogy fontos tagjai a vállalkozásnak, ezáltal segítve a beilleszkedésüket? Erre az egyik legjobb módszer, ha a fentebb már említett Plakát Nyomda csapatával készíttetsz egy motiváló matricát.

De egyébként ez a módszer az ügyfelek esetében is bevehető. Bizonyos idézetekkel megmutathatod számukra, hogy nem feledkeztél el róluk, számodra rendkívül értékesek, és szeretnél a kedvükben járni.

Végül a plusz információk megosztása

Ha a fentebb említett dolgok még nem lettek volna elegendők, akkor ott van még az is, hogy a matricák segítségével plusz információk oszthatók meg a vásárlókkal. Hogy csak néhány példát említsünk: „magyar termék”, „helyileg beszerzett” és „gluténmentes”.