Eseménynaptár
2020. április
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
2020.04.01. - 2020.04.01.
Budapest
2020.03.29. - 2020.03.29.
Budapest
2020.03.28. - 2020.03.28.
Budapest
2020.03.28. - 2020.06.28.
Budapest
2020.03.26. - 2020.03.26.
Budapest
2020.03.26. - 2020.03.26.
Budapest
2020.03.25. - 2020.03.25.
Budapest
2020.03.24. - 2020.03.24.
Budapest
2020.03.24. - 2020.03.24.
Budapest
2020.03.21. - 2020.08.31.
Tiszafüred
2020.03.21. - 2020.03.29.
Kecskemét
2020.03.19. - 2020.07.19.
Szabadka
2020.03.14. - 2020.05.03.
Kecskemét
2020.03.13. - 2020.04.09.
Fülek
2020.03.12. - 2020.05.31.
Győr
2020.03.11. - 2020.05.31.
Budapest
2020.03.11. - 2020.03.25.
Dunaújváros
2020.03.10. - 2020.04.19.
Hódmezővásárhely
2020.02.01. - 2020.05.31.
Győr
Bajor Gizi Színészmúzeum - Budapest
Cím: 1124, Budapest Stromfeld Aurél út 16.
Telefonszám: (1) 375-1184
Nyitva tartás: Ideiglenesen zárva.
A program már nem tekinthető meg.
2020.02.28. 16:00
előadás, művelődés, szabadidő, rendezvény, színház, színházművészet, szórakozás
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
Múzeumi belépők, szolgáltatások árai:
Csoportos belépő
(10 fő felett)
500 HUF
Belépő felnőtteknek
800 HUF
Belépő diákoknak
400 HUF
Belépő nyugdíjasoknak
400 HUF
Belépő családoknak
400 HUF
Programjegy felnőtteknek
(A Múzeum épületében megvalósuló egyéb fizetős programok látogatására jogosító belépőjegy)
1000 HUF
Programjegy diákoknak
500 HUF
Programjegy nyugdíjasoknak
500 HUF
A PIM–Országos Színháztörténeti Múzeum és Intézet szeretettel vár minden kedves érdeklődőt a Székely György Színháztudományi Szabadegyetem doktori hallgatók által tartott tudományos-ismeretterjesztő előadás sorozatának következő részére.

Ezúttal CSIZMADIA IMOLA doktorandusz (Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem Doktori Iskola) osztja meg velünk gondolatait - Az előadás helye a kortárs színházi gyakorlatban címmel.

„Olyan kérdéseket próbálunk körüljárni, mint például hogyan változik meg a mindennapok szociális tere a puszta „kinevezés" által, vagy, hogy egy „talált térben" – ahol a művészi intenció a puszta megtalálásban és ezt követően a helyfoglalásban nyilvánul meg – hogyan veszít az előadás a „műalkotásokat" megillető esztétikumból.

Azáltal, hogy a mindennapok szociális tere az előadás részévé válik, felmerül annak a kérdése, hogy mi minek a helyébe kerül? Az előadás ilyen irányú kiterjesztése által nemcsak az előadás kebelezi be a társadalmi események által folyton változó mindennapok terét, és kerül egyre közelebb a mindennapok tapasztalatához, hanem az előadás idejére a profán tér is megváltozik.