Eseménynaptár
2018. október
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
2018.10.20. - 2018.10.23.
Szentendre
2018.10.18. - 2019.01.27.
Budapest
2018.10.18. - 2019.01.13.
Budapest
2018.10.18. - 2019.01.27.
Veszprém
2018.10.17. - 2018.10.17.
Budapest
2018.10.17. - 2018.10.17.
Szeged
2018.10.16. - 2018.10.16.
Budapest
2018.10.16. - 2018.12.16.
Eger
2018.10.15. - 2018.10.15.
Balassagyarmat
2018.10.14. - 2018.10.14.
Budapest
2018.10.13. - 2018.10.13.
Verőce
2018.10.13. - 2018.10.13.
Ópusztaszer
2018.10.13. - 2018.10.13.
Zirc
2018.10.13. - 2018.12.31.
Verőce
2018.10.13. - 2018.12.31.
Kápolnásnyék
2018.10.12. - 2018.12.20.
Kecskemét
2018.10.12. - 2018.11.30.
Budapest
2018.10.12. - 2019.01.30.
Tiszafüred
2018.10.11. - 2018.11.25.
Budapest
Magyar Vasúttörténeti Park - Budapest
A park bejárata
Cím: 1142, Budapest Tatai út 95.
Telefonszám: (1) 450-1497
Nyitva tartás: IV.15-XI.2.: K-V 10-18
rendkívüli nyitvatartási napok: április 21. (Húsvét hétfő), június 9. (Pünkösd hétfő) és november 1.
interaktív programok üzemelése: hétköznap: 10 és 16 óra között, hétvégén: 10 és 17 óra között, mozdonyvezetés: csak hétvégén
A Magyar Vasúttörténeti Parknak, Európa első interaktív vasúti Parkjának - mely 70.000 négyzetméteres alapterületen száznál is több vasúti járművet, és a vasút üzemeltetéséhez szükséges berendezést mutat be - a volt Északi Vontatási telep ad otthon. tovább
Programok
Modellvasútvezetés
A vasútmodellezők épületében külön díjazás ellenében modellmozdonyt vezethetnek azok az apróságok, akik az eredeti mozdonyoktól még megijednek, de a mozdonyvezetés élményéről nem akarnak lemaradni. tovább
Mozdonyvezetés
A fedett fűtőház mellett külön vágányon vezethetnek mozdonyt a jelentkezők - díjazás ellenében. Időszaktól függően gőzmozdony vagy nosztalgia dízelmozdony áll a vállalkozó kedvűek rendelkezésre. tovább
Hajtányozás
A mintegy 400 méteres pályán külön díjazás ellenében próbára tehetik képességeiket a látogatók a kézi erővel működtetett járművekkel. tovább
A fordítókorongon
A fordítókorong eredetileg arra szolgált, hogy a mozdonyokat egyik vágányról a másikra át lehessen tenni, és meg lehessen azokat fordítani. A mozdony feljárt a fordítókorong hídjára, ott befordították a kívánt vágányra, utána tudott tovább haladni. tovább