Eseménynaptár
2019. szeptember
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
2019.09.17. - 2019.12.10.
Székesfehérvár
2019.09.15. - 2019.09.29.
Veszprém
2019.09.13. - 2019.11.17.
Budapest
2019.09.13. - 2019.10.16.
Dunaújváros
2019.09.13. - 2019.11.17.
Budapest
2019.09.12. - 2019.10.03.
Budapest
2019.09.11. - 2019.10.13.
Budapest
2019.09.11. - 2019.10.10.
Debrecen
2019.09.07. - 2019.10.12.
Kaposvár
2019.08.28. - 2019.10.06.
Budapest
2018.09.14. - 2019.12.31.
Budapest
2012.03.01. - 2012.03.31.
Vác
2012.02.01. - 2012.02.29.
Miskolc
2012.01.22. - 1970.01.01.
Budapest
2011.10.04. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.10.01. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.10.01. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.09.30. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.09.30. - 1970.01.01.
Nagykáta
Magyar Vasúttörténeti Park - Budapest
A park bejárata
Cím: 1142, Budapest Tatai út 95.
Telefonszám: (1) 450-1497
Nyitva tartás: IV.15-XI.2.: K-V 10-18
rendkívüli nyitvatartási napok: április 21. (Húsvét hétfő), június 9. (Pünkösd hétfő) és november 1.
interaktív programok üzemelése: hétköznap: 10 és 16 óra között, hétvégén: 10 és 17 óra között, mozdonyvezetés: csak hétvégén
A Magyar Vasúttörténeti Parknak, Európa első interaktív vasúti Parkjának - mely 70.000 négyzetméteres alapterületen száznál is több vasúti járművet, és a vasút üzemeltetéséhez szükséges berendezést mutat be - a volt Északi Vontatási telep ad otthon. tovább
Programok
Modellvasútvezetés
A vasútmodellezők épületében külön díjazás ellenében modellmozdonyt vezethetnek azok az apróságok, akik az eredeti mozdonyoktól még megijednek, de a mozdonyvezetés élményéről nem akarnak lemaradni. tovább
Mozdonyvezetés
A fedett fűtőház mellett külön vágányon vezethetnek mozdonyt a jelentkezők - díjazás ellenében. Időszaktól függően gőzmozdony vagy nosztalgia dízelmozdony áll a vállalkozó kedvűek rendelkezésre. tovább
Hajtányozás
A mintegy 400 méteres pályán külön díjazás ellenében próbára tehetik képességeiket a látogatók a kézi erővel működtetett járművekkel. tovább
A fordítókorongon
A fordítókorong eredetileg arra szolgált, hogy a mozdonyokat egyik vágányról a másikra át lehessen tenni, és meg lehessen azokat fordítani. A mozdony feljárt a fordítókorong hídjára, ott befordították a kívánt vágányra, utána tudott tovább haladni. tovább
Állandó kiállítások
Részlet a kiállításból
A kis fordítókorong és környékén találhatók azok a járművek, melyeket már vagy még, nem lehetett üzemképes állapotba hozni. A kis fordítókorong a régi újra fel nem épített 22 állásos körfűtőházhoz tartozott. Az itt kiállított gőzmozdonyok sugár irányú elhelyezése azonban még a mai napig is fűtőház hangulatát sugallja. tovább