Eseménynaptár
2019. január
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
2019.01.17. - 2019.01.17.
Budapest
2019.01.14. - 2019.01.14.
Balassagyarmat
2019.01.12. - 2019.01.12.
Budapest
2019.01.12. - 2019.01.12.
Budapest
2019.01.12. - 2019.04.07.
Szolnok
2019.01.12. - 2019.03.05.
Budapest
2019.01.12. - 2019.02.10.
Budapest
2019.01.10. - 2019.01.10.
Budapest
2019.01.10. - 2019.01.10.
Mosonmagyaróvár
2019.01.10. - 2019.01.30.
Kecskemét
2019.01.08. - 2019.02.10.
Budapest
2019.01.07. - 2019.03.03.
Debrecen
2019.01.06. - 2019.01.06.
Budapest
2018.12.31. - 2018.12.31.
Kiskunfélegyháza
2018.12.24. - 2018.12.24.
Budapest
2018.12.21. - 2018.12.21.
Kápolnásnyék
2018.12.19. - 2019.04.09.
Budapest
2018.12.18. - 2019.06.25.
Budapest
2018.12.13. - 2019.02.05.
Fülek
2018.12.13. - 2019.01.22.
Budapest
Aeropark - Budapest
Részlet a kiállításból
Cím: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
Telefonszám: (20) 617-4141
Nyitva tartás: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óráig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óráig lehetséges)
1993-ban megnyílt a Ferihegy Repülő Múzeum. Az itt kiállított eszközök részben a Közlekedési Múzeum tulajdonába, a teljes múzeumi állomány pedig a Közlekedési Múzeum szakmai felügyelete és irányítása alá került. tovább
Állandó kiállítások
Tu-134
A repülőgép 1969. április 4-én érkezett Ferihegyre. A flottából elsőként nyugdíjazták, utolsó útja 1987. december 18-án a Budapest - Varsó - Budapest útvonalon volt Durucz Jenő parancsnokkal a fedélzetén. Ezután sokáig a műszaki előtéren állt, majd 1991. októberében az Emlékparkba került. tovább
An-2
A repülőgépet 1967. december 19-én vette át a Magyar Repülőgépes Szolgálat. Közel 26 éven keresztül aktívan szolgálta a magyar mezőgazdasági repülést. Selejtezését követően 1994. októberében állították ki itt az Emlékparkban. tovább
Tu-154
1975. november 24-én érkezett Ferihegyre, és rögtön forgalomba állították. Mivel a B változat ICAO I minősítéssel érkezett, ezért az első nagyjavításon - melyre 1980. december végén repülték ki Moszkvába - a kötelező munkák mellett alkalmassá tették ICAO II. leszálláshoz. Ekkor típusjele B-2-re változott. tovább
Yak-40
A repülőgép 1975. december 17-én érkezett meg a Légiforgalmi és Repülőtéri Igazgatóság (LRI) megrendelésére. 1978-ban beszerelték a S. TFIS 7701 teljes légi ellenőrző berendezést, mely az ICAO II kategóriának felelt meg. Később III kategóriára bővítették, és pályaellenőrzésekre, ILS bemérésre és egyéb feladatokra használták. 1980-ban került sor az első nagyjavítására. tovább