Eseménynaptár
2023. szeptember
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2023.09.29. - 2023.09.30.
Budapest
2023.09.29. - 2023.10.29.
Szombathely
2023.09.28. - 2023.09.28.
Budapest
2023.09.27. - 2023.09.27.
Veszprém
2023.09.27. - 2024.05.26.
Gyula
2023.09.27. - 2024.05.26.
Debrecen
2023.09.26. - 2023.09.26.
Budapest
2023.09.25. - 2023.09.25.
Debrecen
2023.09.25. - 2023.11.12.
Szombathely
2023.09.25. - 2023.11.12.
Dunaújváros
2023.09.23. - 2023.09.23.
Budapest
2023.09.23. - 2023.11.23.
Szombathely
2023.09.15. - 2024.01.14.
Budapest
2023.09.15. - 2023.11.15.
Veszprém
2023.09.15. - 2023.12.15.
Kecskemét
2023.09.15. - 2023.11.30.
Gyula
2023.09.15. - 2024.01.14.
Budapest
2023.09.14. - 2023.10.14.
Budapest
2023.09.14. - 2024.04.21.
Budapest
Aeropark - Budapest
Részlet a kiállításból
Cím: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
Telefonszám: (20) 617-4141
Nyitva tartás: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óráig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óráig lehetséges)
1993-ban megnyílt a Ferihegy Repülő Múzeum. Az itt kiállított eszközök részben a Közlekedési Múzeum tulajdonába, a teljes múzeumi állomány pedig a Közlekedési Múzeum szakmai felügyelete és irányítása alá került. tovább
Állandó kiállítások
Yak-40
A repülőgép 1975. december 17-én érkezett meg a Légiforgalmi és Repülőtéri Igazgatóság (LRI) megrendelésére. 1978-ban beszerelték a S. TFIS 7701 teljes légi ellenőrző berendezést, mely az ICAO II kategóriának felelt meg. Később III kategóriára bővítették, és pályaellenőrzésekre, ILS bemérésre és egyéb feladatokra használták. 1980-ban került sor az első nagyjavítására. tovább
IL-14
Az IL-14-es 1957-től a szovjet légierőnél szolgált és a 04-es oldalszámot viselte. 1970-től a Déli Hadseregcsoport Légierő PCs 226. szállító századánál szolgált. Utolsó bázisrepülőtere Kassa volt, ahonnan 1987. december 08-án repülték át Ferihegyre, eredeti katonai festéssel. Összesen 5928 repült órát teljesített. tovább
Tu-154
1975. november 24-én érkezett Ferihegyre, és rögtön forgalomba állították. Mivel a B változat ICAO I minősítéssel érkezett, ezért az első nagyjavításon - melyre 1980. december végén repülték ki Moszkvába - a kötelező munkák mellett alkalmassá tették ICAO II. leszálláshoz. Ekkor típusjele B-2-re változott. tovább