Eseménynaptár
2019. május
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
2019.05.19. - 2019.05.19.
Budapest
2019.05.19. - 2019.05.19.
Budapest
2019.05.19. - 2019.05.19.
Debrecen
2019.05.19. - 2019.05.19.
Debrecen
2019.05.18. - 2019.05.18.
Fülek
2019.05.18. - 2019.05.18.
Budapest
2019.05.18. - 2019.05.18.
Hódmezővásárhely
2019.05.18. - 2019.05.18.
Budapest
2019.05.18. - 2019.05.18.
Veszprém
2019.05.18. - 2019.06.30.
Fülek
2019.05.18. - 2019.05.19.
Budapest
2019.05.18. - 2019.06.30.
Hódmezővásárhely
2019.05.18. - 2019.06.30.
Fülek
2019.05.17. - 2019.08.31.
Pécs
2019.05.17. - 2019.09.14.
Kaposvár
2019.05.17. - 2019.08.03.
Kecskemét
2019.05.16. - 2019.06.29.
Miskolc
2019.05.16. - 2019.06.30.
Győr
2019.05.16. - 2019.09.08.
Budapest
2019.05.11. - 2019.11.24.
Budapest
Aeropark - Budapest
Részlet a kiállításból
Cím: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
Telefonszám: (20) 617-4141
Nyitva tartás: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óráig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óráig lehetséges)
1993-ban megnyílt a Ferihegy Repülő Múzeum. Az itt kiállított eszközök részben a Közlekedési Múzeum tulajdonába, a teljes múzeumi állomány pedig a Közlekedési Múzeum szakmai felügyelete és irányítása alá került. tovább
Állandó kiállítások
An-2
A repülőgépet 1967. december 19-én vette át a Magyar Repülőgépes Szolgálat. Közel 26 éven keresztül aktívan szolgálta a magyar mezőgazdasági repülést. Selejtezését követően 1994. októberében állították ki itt az Emlékparkban. tovább
Li-2
1952. március 27-én került a Magyar Néphadsereg tulajdonába 206-os fedélzeti számmal. 1957. március 20-án átadták a Malévnek, de maradt katonai színekben (zöld szín, fehér felirat). 1958-tól teherszállító gépként üzemel. tovább
Yak-40
A repülőgép 1975. december 17-én érkezett meg a Légiforgalmi és Repülőtéri Igazgatóság (LRI) megrendelésére. 1978-ban beszerelték a S. TFIS 7701 teljes légi ellenőrző berendezést, mely az ICAO II kategóriának felelt meg. Később III kategóriára bővítették, és pályaellenőrzésekre, ILS bemérésre és egyéb feladatokra használták. 1980-ban került sor az első nagyjavítására. tovább
IL-18
A repülőgép 1960. április 1-én érkezett Ferihegyre, az akkori Malév arculatának megfelelő festéssel, majd a műszaki átvétel után 1960. május 25-én repülte első útját Moszkvába. A gép AI-20A szériájú hajtóművével kezdetben gondok voltak, ugyanis idő előtt kiégett az égőtér, így a meghatározott üzemidő felét sem tudták lerepülni. Ezért 1964-ben "K" szériájú hajtóművekre cserélték a régieket. tovább