Eseménynaptár
2018. augusztus
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
2018.07.18. - 2018.10.31.
Szeged
2018.07.13. - 2018.09.02.
Budapest
2018.07.07. - 2018.11.04.
Budapest
2018.07.07. - 2018.10.14.
Budapest
2018.07.06. - 2018.09.23.
Budapest
2018.07.06. - 2018.09.01.
Baja - Szentistván
2018.07.04. - 2018.09.20.
Budapest
2018.07.04. - 2018.09.30.
Budapest
2018.07.03. - 2018.12.31.
Veszprém
2018.06.29. - 2018.08.28.
Dunaújváros
2018.03.01. - 2018.08.31.
Budapest
2012.03.01. - 2012.03.31.
Vác
2012.02.01. - 2012.02.29.
Miskolc
2012.01.22. - 1970.01.01.
Budapest
2011.10.04. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.10.01. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.10.01. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.09.30. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.09.30. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.07.04. - 2011.07.08.
Budapest
Aeropark - Budapest
Részlet a kiállításból
Cím: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
Telefonszám: (20) 617-4141
Nyitva tartás: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óráig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óráig lehetséges)
1993-ban megnyílt a Ferihegy Repülő Múzeum. Az itt kiállított eszközök részben a Közlekedési Múzeum tulajdonába, a teljes múzeumi állomány pedig a Közlekedési Múzeum szakmai felügyelete és irányítása alá került. tovább
Állandó kiállítások
Tomory Lajos Múzeum repüléstörténeti kiállítása az Aeroparkban 1
A Tomory Lajos Múzeum repüléstörténeti tárlata június 3-tól ismét megtekinthető a közelmúltban új helyre költözött Aeroparkban. A reptér és a Malév történetét bemutató kiállítás autentikus helyszínen, a magyar légitársaság egykori Il-18-as repülőgépében kapott helyet. tovább
Mi-2
1980. január 12-én került az Országos Mentő Szolgálathoz, mint mentő- és betegszállító helikopter. Utolsó állomáshelye a Székesfehérvepült órát teljesített.ári Mentőszolgálatnál volt, ahol 1994. augusztus 14-én teljesítette utolsó útját Ferihegyre. Addig 7732 felszállást és 2841 repült órát hajtott végre. tovább
Tu-154
1975. november 24-én érkezett Ferihegyre, és rögtön forgalomba állították. Mivel a B változat ICAO I minősítéssel érkezett, ezért az első nagyjavításon - melyre 1980. december végén repülték ki Moszkvába - a kötelező munkák mellett alkalmassá tették ICAO II. leszálláshoz. Ekkor típusjele B-2-re változott. tovább
IL-18
A repülőgép 1960. április 1-én érkezett Ferihegyre, az akkori Malév arculatának megfelelő festéssel, majd a műszaki átvétel után 1960. május 25-én repülte első útját Moszkvába. A gép AI-20A szériájú hajtóművével kezdetben gondok voltak, ugyanis idő előtt kiégett az égőtér, így a meghatározott üzemidő felét sem tudták lerepülni. Ezért 1964-ben "K" szériájú hajtóművekre cserélték a régieket. tovább