Eseménynaptár
2020. szeptember
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
2020.09.28. - 2020.09.28.
Budapest
2020.09.28. - 2020.11.11.
Tatabánya
2020.09.27. - 2020.09.27.
Budapest
2020.09.27. - 2020.09.27.
Budapest
2020.09.27. - 2020.09.27.
Debrecen
2020.09.27. - 2020.10.22.
Budapest
2020.09.26. - 2020.09.26.
Gyula
2020.09.26. - 2020.09.26.
Budapest
2020.09.26. - 2020.09.26.
Budapest
2020.09.26. - 2020.09.26.
Gyula
2020.09.26. - 2020.09.26.
Budapest
2020.09.26. - 2020.09.26.
Budapest
2020.09.26. - 2020.11.15.
Budapest
2020.09.25. - 2020.10.25.
Budapest
2020.09.25. - 2021.03.08.
Budapest
2020.09.24. - 2020.10.22.
Budapest
2020.09.24. - 2020.10.25.
Budapest
2020.09.24. - 2021.09.30.
Budapest
2020.09.24. - 2020.12.31.
Kaposvár
2020.09.23. - 2020.10.24.
Budapest
Aeropark - Budapest
Részlet a kiállításból
Cím: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
Telefonszám: (20) 617-4141
Nyitva tartás: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óráig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óráig lehetséges)
1993-ban megnyílt a Ferihegy Repülő Múzeum. Az itt kiállított eszközök részben a Közlekedési Múzeum tulajdonába, a teljes múzeumi állomány pedig a Közlekedési Múzeum szakmai felügyelete és irányítása alá került. tovább
Állandó kiállítások
Li-2
1952. március 27-én került a Magyar Néphadsereg tulajdonába 206-os fedélzeti számmal. 1957. március 20-án átadták a Malévnek, de maradt katonai színekben (zöld szín, fehér felirat). 1958-tól teherszállító gépként üzemel. tovább
An-2
A repülőgépet 1967. december 19-én vette át a Magyar Repülőgépes Szolgálat. Közel 26 éven keresztül aktívan szolgálta a magyar mezőgazdasági repülést. Selejtezését követően 1994. októberében állították ki itt az Emlékparkban. tovább
IL-14
Az IL-14-es 1957-től a szovjet légierőnél szolgált és a 04-es oldalszámot viselte. 1970-től a Déli Hadseregcsoport Légierő PCs 226. szállító századánál szolgált. Utolsó bázisrepülőtere Kassa volt, ahonnan 1987. december 08-án repülték át Ferihegyre, eredeti katonai festéssel. Összesen 5928 repült órát teljesített. tovább
Yak-40
A repülőgép 1975. december 17-én érkezett meg a Légiforgalmi és Repülőtéri Igazgatóság (LRI) megrendelésére. 1978-ban beszerelték a S. TFIS 7701 teljes légi ellenőrző berendezést, mely az ICAO II kategóriának felelt meg. Később III kategóriára bővítették, és pályaellenőrzésekre, ILS bemérésre és egyéb feladatokra használták. 1980-ban került sor az első nagyjavítására. tovább