Eseménynaptár
2021. július
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2021.07.30. - 2021.07.30.
Gyula
2021.07.30. - 2021.08.01.
Gyula
2021.07.28. - 2021.07.28.
Gyula
2021.07.26. - 2021.07.30.
Kecskemét
2021.07.26. - 2021.07.30.
Eger
2021.07.24. - 2021.07.24.
Gyula
2021.07.23. - 2021.07.23.
Hódmezővásárhely
2021.07.22. - 2021.07.22.
Gyula
2021.07.22. - 2021.07.22.
Szentendre
2021.07.22. - 2021.07.25.
Balassagyarmat
2021.07.15. - 2021.09.03.
Sepsiszentgyörgy
2021.07.08. - 2021.08.08.
Hatvan
2021.07.03. - 2021.08.03.
Makó
2021.07.03. - 2021.08.03.
Tata
2021.06.26. - 2021.09.26.
Budapest
2021.06.26. - 2021.12.15.
Veszprém
2021.06.26. - 2021.07.26.
Budapest
2021.06.25. - 2021.09.15.
Kiskunhalas
2021.06.22. - 2021.12.31.
Debrecen
2021.06.18. - 2021.07.25.
Székesfehérvár
Aeropark - Budapest
Részlet a kiállításból
Cím: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
Telefonszám: (20) 617-4141
Nyitva tartás: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óráig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óráig lehetséges)
1993-ban megnyílt a Ferihegy Repülő Múzeum. Az itt kiállított eszközök részben a Közlekedési Múzeum tulajdonába, a teljes múzeumi állomány pedig a Közlekedési Múzeum szakmai felügyelete és irányítása alá került. tovább
Állandó kiállítások
An-2
A repülőgépet 1967. december 19-én vette át a Magyar Repülőgépes Szolgálat. Közel 26 éven keresztül aktívan szolgálta a magyar mezőgazdasági repülést. Selejtezését követően 1994. októberében állították ki itt az Emlékparkban. tovább
Yak-40
A repülőgép 1975. december 17-én érkezett meg a Légiforgalmi és Repülőtéri Igazgatóság (LRI) megrendelésére. 1978-ban beszerelték a S. TFIS 7701 teljes légi ellenőrző berendezést, mely az ICAO II kategóriának felelt meg. Később III kategóriára bővítették, és pályaellenőrzésekre, ILS bemérésre és egyéb feladatokra használták. 1980-ban került sor az első nagyjavítására. tovább
IL-18
A repülőgép 1960. április 1-én érkezett Ferihegyre, az akkori Malév arculatának megfelelő festéssel, majd a műszaki átvétel után 1960. május 25-én repülte első útját Moszkvába. A gép AI-20A szériájú hajtóművével kezdetben gondok voltak, ugyanis idő előtt kiégett az égőtér, így a meghatározott üzemidő felét sem tudták lerepülni. Ezért 1964-ben "K" szériájú hajtóművekre cserélték a régieket. tovább