Eseménynaptár
2020. április
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
2020.04.01. - 2020.04.01.
Budapest
2020.03.29. - 2020.03.29.
Budapest
2020.03.28. - 2020.03.28.
Budapest
2020.03.28. - 2020.06.28.
Budapest
2020.03.26. - 2020.03.26.
Budapest
2020.03.26. - 2020.03.26.
Budapest
2020.03.25. - 2020.03.25.
Budapest
2020.03.24. - 2020.03.24.
Budapest
2020.03.24. - 2020.03.24.
Budapest
2020.03.21. - 2020.08.31.
Tiszafüred
2020.03.21. - 2020.03.29.
Kecskemét
2020.03.19. - 2020.07.19.
Szabadka
2020.03.14. - 2020.05.03.
Kecskemét
2020.03.13. - 2020.04.09.
Fülek
2020.03.12. - 2020.05.31.
Győr
2020.03.11. - 2020.05.31.
Budapest
2020.03.11. - 2020.03.25.
Dunaújváros
2020.03.10. - 2020.04.19.
Hódmezővásárhely
2020.02.01. - 2020.05.31.
Győr
Aeropark - Budapest
Részlet a kiállításból
Cím: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
Telefonszám: (20) 617-4141
Nyitva tartás: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óráig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óráig lehetséges)
1993-ban megnyílt a Ferihegy Repülő Múzeum. Az itt kiállított eszközök részben a Közlekedési Múzeum tulajdonába, a teljes múzeumi állomány pedig a Közlekedési Múzeum szakmai felügyelete és irányítása alá került. tovább
Állandó kiállítások
IL-18
A repülőgép 1960. április 1-én érkezett Ferihegyre, az akkori Malév arculatának megfelelő festéssel, majd a műszaki átvétel után 1960. május 25-én repülte első útját Moszkvába. A gép AI-20A szériájú hajtóművével kezdetben gondok voltak, ugyanis idő előtt kiégett az égőtér, így a meghatározott üzemidő felét sem tudták lerepülni. Ezért 1964-ben "K" szériájú hajtóművekre cserélték a régieket. tovább
Li-2
1952. március 27-én került a Magyar Néphadsereg tulajdonába 206-os fedélzeti számmal. 1957. március 20-án átadták a Malévnek, de maradt katonai színekben (zöld szín, fehér felirat). 1958-tól teherszállító gépként üzemel. tovább
Tu-154
1975. november 24-én érkezett Ferihegyre, és rögtön forgalomba állították. Mivel a B változat ICAO I minősítéssel érkezett, ezért az első nagyjavításon - melyre 1980. december végén repülték ki Moszkvába - a kötelező munkák mellett alkalmassá tették ICAO II. leszálláshoz. Ekkor típusjele B-2-re változott. tovább