Eseménynaptår
2017. ĂĄprilis
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
2017.04.26. - 2017.04.26.
Szombathely
2017.04.26. - 2017.04.26.
TatabĂĄnya
2017.04.26. - 2017.04.26.
TatabĂĄnya
2017.04.25. - 2017.04.25.
Budapest
2017.04.24. - 2017.04.24.
Budapest
2017.04.24. - 2017.04.24.
SzekszĂĄrd
2017.04.24. - 2017.04.24.
SĂĄtoraljaĂșjhely - SzĂ©phalom
2017.04.23. - 2017.04.23.
HódmezƑvásárhely
2017.04.23. - 2017.04.23.
Székesfehérvår
2017.04.23. - 2017.06.11.
GyƑr
2017.04.22. - 2017.04.22.
GyƑr
2017.04.22. - 2017.06.16.
TiszafĂŒred
2017.04.22. - 2017.05.14.
Szarvas
2017.04.21. - 2017.06.15.
DunaĂșjvĂĄros
2017.04.21. - 2017.05.31.
Szarvas
2017.04.20. - 2017.05.07.
MosonmagyarĂłvĂĄr
2017.04.20. - 2017.05.21.
GyƑr - MĂ©nfƑcsanak
2017.04.18. - 2017.05.31.
Budapest
2017.04.13. - 2017.05.21.
Békéscsaba
2017.04.12. - 2017.05.13.
Kecskemét
Aeropark - Budapest
RĂ©szlet a kiĂĄllĂ­tĂĄsbĂłl
CĂ­m: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
TelefonszĂĄm: (20) 617-4141
Nyitva tartås: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óråig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óråig lehetséges)
1993-ban megnyĂ­lt a Ferihegy RepĂŒlƑ MĂșzeum. Az itt kiĂĄllĂ­tott eszközök rĂ©szben a KözlekedĂ©si MĂșzeum tulajdonĂĄba, a teljes mĂșzeumi ĂĄllomĂĄny pedig a KözlekedĂ©si MĂșzeum szakmai felĂŒgyelete Ă©s irĂĄnyĂ­tĂĄsa alĂĄ kerĂŒlt. tovĂĄbb
Állandó kiållítåsok
Li-2
1952. mĂĄrcius 27-Ă©n kerĂŒlt a Magyar NĂ©phadsereg tulajdonĂĄba 206-os fedĂ©lzeti szĂĄmmal. 1957. mĂĄrcius 20-ĂĄn ĂĄtadtĂĄk a MalĂ©vnek, de maradt katonai szĂ­nekben (zöld szĂ­n, fehĂ©r felirat). 1958-tĂłl teherszĂĄllĂ­tĂł gĂ©pkĂ©nt ĂŒzemel. tovĂĄbb
Mi-2
1980. januĂĄr 12-Ă©n kerĂŒlt az OrszĂĄgos MentƑ SzolgĂĄlathoz, mint mentƑ- Ă©s betegszĂĄllĂ­tĂł helikopter. UtolsĂł ĂĄllomĂĄshelye a SzĂ©kesfehĂ©rvepĂŒlt ĂłrĂĄt teljesĂ­tett.ĂĄri MentƑszolgĂĄlatnĂĄl volt, ahol 1994. augusztus 14-Ă©n teljesĂ­tette utolsĂł ĂștjĂĄt Ferihegyre. Addig 7732 felszĂĄllĂĄst Ă©s 2841 repĂŒlt ĂłrĂĄt hajtott vĂ©gre. tovĂĄbb
Tu-154
1975. november 24-Ă©n Ă©rkezett Ferihegyre, Ă©s rögtön forgalomba ĂĄllĂ­tottĂĄk. Mivel a B vĂĄltozat ICAO I minƑsĂ­tĂ©ssel Ă©rkezett, ezĂ©rt az elsƑ nagyjavĂ­tĂĄson - melyre 1980. december vĂ©gĂ©n repĂŒltĂ©k ki MoszkvĂĄba - a kötelezƑ munkĂĄk mellett alkalmassĂĄ tettĂ©k ICAO II. leszĂĄllĂĄshoz. Ekkor tĂ­pusjele B-2-re vĂĄltozott. tovĂĄbb
Yak-40
A repĂŒlƑgĂ©p 1975. december 17-Ă©n Ă©rkezett meg a LĂ©giforgalmi Ă©s RepĂŒlƑtĂ©ri IgazgatĂłsĂĄg (LRI) megrendelĂ©sĂ©re. 1978-ban beszereltĂ©k a S. TFIS 7701 teljes lĂ©gi ellenƑrzƑ berendezĂ©st, mely az ICAO II kategĂłriĂĄnak felelt meg. KĂ©sƑbb III kategĂłriĂĄra bƑvĂ­tettĂ©k, Ă©s pĂĄlyaellenƑrzĂ©sekre, ILS bemĂ©rĂ©sre Ă©s egyĂ©b feladatokra hasznĂĄltĂĄk. 1980-ban kerĂŒlt sor az elsƑ nagyjavĂ­tĂĄsĂĄra. tovĂĄbb