Eseménynaptár
2021. október
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
2021.10.22. - 2021.10.22.
Budapest
2021.10.22. - 2021.10.22.
Budapest
2021.10.22. - 2021.10.22.
Budapest
2021.10.22. - 2021.10.22.
Gyula
2021.10.22. - 2021.10.22.
Budapest
2021.10.22. - 2021.10.22.
Szeged
2021.10.22. - 2021.10.22.
Vác
2021.10.22. - 2021.10.22.
Budapest
2021.10.22. - 2021.10.22.
Vác
2021.10.22. - 2021.10.22.
Pécs
2021.10.22. - 2022.01.09.
Budapest
2021.10.20. - 2021.11.20.
Salgótarján
2021.10.20. - 2021.11.20.
Herend
2021.10.16. - 2021.11.21.
Budapest
2021.10.16. - 2022.01.31.
Szarvas
2021.10.14. - 2021.12.31.
Zirc
2021.10.12. - 2022.01.30.
Szolnok
2021.10.12. - 2021.11.28.
Budapest
2021.10.10. - 2021.11.28.
Budapest
2021.10.10. - 2021.11.28.
Budapest
Aeropark - Budapest
Részlet a kiállításból
Cím: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
Telefonszám: (20) 617-4141
Nyitva tartás: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óráig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óráig lehetséges)
1993-ban megnyílt a Ferihegy Repülő Múzeum. Az itt kiállított eszközök részben a Közlekedési Múzeum tulajdonába, a teljes múzeumi állomány pedig a Közlekedési Múzeum szakmai felügyelete és irányítása alá került. tovább
Állandó kiállítások
Tu-134
A repülőgép 1969. április 4-én érkezett Ferihegyre. A flottából elsőként nyugdíjazták, utolsó útja 1987. december 18-án a Budapest - Varsó - Budapest útvonalon volt Durucz Jenő parancsnokkal a fedélzetén. Ezután sokáig a műszaki előtéren állt, majd 1991. októberében az Emlékparkba került. tovább
An-2
A repülőgépet 1967. december 19-én vette át a Magyar Repülőgépes Szolgálat. Közel 26 éven keresztül aktívan szolgálta a magyar mezőgazdasági repülést. Selejtezését követően 1994. októberében állították ki itt az Emlékparkban. tovább
IL-18
A repülőgép 1960. április 1-én érkezett Ferihegyre, az akkori Malév arculatának megfelelő festéssel, majd a műszaki átvétel után 1960. május 25-én repülte első útját Moszkvába. A gép AI-20A szériájú hajtóművével kezdetben gondok voltak, ugyanis idő előtt kiégett az égőtér, így a meghatározott üzemidő felét sem tudták lerepülni. Ezért 1964-ben "K" szériájú hajtóművekre cserélték a régieket. tovább
Mi-2
1980. január 12-én került az Országos Mentő Szolgálathoz, mint mentő- és betegszállító helikopter. Utolsó állomáshelye a Székesfehérvepült órát teljesített.ári Mentőszolgálatnál volt, ahol 1994. augusztus 14-én teljesítette utolsó útját Ferihegyre. Addig 7732 felszállást és 2841 repült órát hajtott végre. tovább