Eseménynaptár
2017. augusztus
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
2017.08.23. - 2017.09.24.
Budapest
2017.08.23. - 2017.08.24.
Szekszárd
2017.08.22. - 2017.08.22.
Tatabánya
2017.08.21. - 2017.08.24.
Veszprém
2017.08.20. - 2017.08.20.
Veszprém
2017.08.20. - 2017.08.20.
Fehérvárcsurgó
2017.08.20. - 2017.08.20.
Ópusztaszer
2017.08.19. - 2017.08.20.
Szentendre
2017.08.18. - 2017.08.18.
Püspökladány
2017.08.18. - 2017.08.18.
Gyöngyös
2017.08.18. - 2017.08.18.
Kecskemét
2017.08.18. - 2017.09.25.
Püspökladány
2017.08.17. - 2017.09.17.
Mosonmagyaróvár
2017.08.17. - 2017.09.03.
Budapest
2017.08.17. - 2017.10.15.
Debrecen
2017.08.14. - 2017.08.21.
Dunaújváros
2017.08.12. - 2017.09.30.
Székesfehérvár
2017.08.11. - 2017.10.23.
Fülek
2017.08.10. - 2017.09.03.
Budapest
2017.08.10. - 2017.10.31.
Pécs
Aeropark - Budapest
Részlet a kiállításból
Cím: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
Telefonszám: (20) 617-4141
Nyitva tartás: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óráig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óráig lehetséges)
1993-ban megnyílt a Ferihegy Repülő Múzeum. Az itt kiállított eszközök részben a Közlekedési Múzeum tulajdonába, a teljes múzeumi állomány pedig a Közlekedési Múzeum szakmai felügyelete és irányítása alá került. tovább
Állandó kiállítások
Tu-154
1975. november 24-én érkezett Ferihegyre, és rögtön forgalomba állították. Mivel a B változat ICAO I minősítéssel érkezett, ezért az első nagyjavításon - melyre 1980. december végén repülték ki Moszkvába - a kötelező munkák mellett alkalmassá tették ICAO II. leszálláshoz. Ekkor típusjele B-2-re változott. tovább
Yak-40
A repülőgép 1975. december 17-én érkezett meg a Légiforgalmi és Repülőtéri Igazgatóság (LRI) megrendelésére. 1978-ban beszerelték a S. TFIS 7701 teljes légi ellenőrző berendezést, mely az ICAO II kategóriának felelt meg. Később III kategóriára bővítették, és pályaellenőrzésekre, ILS bemérésre és egyéb feladatokra használták. 1980-ban került sor az első nagyjavítására. tovább
Mi-2
1980. január 12-én került az Országos Mentő Szolgálathoz, mint mentő- és betegszállító helikopter. Utolsó állomáshelye a Székesfehérvepült órát teljesített.ári Mentőszolgálatnál volt, ahol 1994. augusztus 14-én teljesítette utolsó útját Ferihegyre. Addig 7732 felszállást és 2841 repült órát hajtott végre. tovább
Li-2
1952. március 27-én került a Magyar Néphadsereg tulajdonába 206-os fedélzeti számmal. 1957. március 20-án átadták a Malévnek, de maradt katonai színekben (zöld szín, fehér felirat). 1958-tól teherszállító gépként üzemel. tovább