Eseménynaptár
2025. november
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
2025.11.16. - 2026.02.22.
Veszprém
2025.11.15. - 2026.03.29.
Budapest
2025.11.14. - 2026.02.28.
Budapest
2025.11.14. - 2025.11.16.
Eger
2025.11.14. - 2025.11.14.
Ópusztaszer
2025.11.14. - 2026.02.28.
Dunaújváros
2025.11.14. - 2026.02.28.
Dunaújváros
2025.11.12. - 2025.11.13.
Veszprém
2025.11.08. - 2025.11.09.
Szombathely
2025.11.08. - 2025.11.08.
Budapest
2025.11.05. - 2025.11.05.
Budapest
2025.08.20. - 2025.08.20.
Ópusztaszer
2025.08.19. - 2025.08.19.
Hódmezővásárhely
2025.07.30. - 2025.10.05.
Szeged
2025.07.23. - 2025.09.30.
Sepsiszentgyörgy
2025.07.16. - 2025.09.30.
Budapest
2025.07.16. - 2025.09.30.
Budapest
2025.07.10. - 2025.10.05.
Szeged
2025.07.07. - 2025.08.31.
Szeged
Aeropark - Budapest
Részlet a kiállításból
Cím: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
Telefonszám: (20) 617-4141
Nyitva tartás: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óráig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óráig lehetséges)
1993-ban megnyílt a Ferihegy Repülő Múzeum. Az itt kiállított eszközök részben a Közlekedési Múzeum tulajdonába, a teljes múzeumi állomány pedig a Közlekedési Múzeum szakmai felügyelete és irányítása alá került. tovább
Állandó kiállítások
Tomory Lajos Múzeum repüléstörténeti kiállítása az Aeroparkban 1
A Tomory Lajos Múzeum repüléstörténeti tárlata június 3-tól ismét megtekinthető a közelmúltban új helyre költözött Aeroparkban. A reptér és a Malév történetét bemutató kiállítás autentikus helyszínen, a magyar légitársaság egykori Il-18-as repülőgépében kapott helyet. tovább
An-2
A repülőgépet 1967. december 19-én vette át a Magyar Repülőgépes Szolgálat. Közel 26 éven keresztül aktívan szolgálta a magyar mezőgazdasági repülést. Selejtezését követően 1994. októberében állították ki itt az Emlékparkban. tovább
Yak-40
A repülőgép 1975. december 17-én érkezett meg a Légiforgalmi és Repülőtéri Igazgatóság (LRI) megrendelésére. 1978-ban beszerelték a S. TFIS 7701 teljes légi ellenőrző berendezést, mely az ICAO II kategóriának felelt meg. Később III kategóriára bővítették, és pályaellenőrzésekre, ILS bemérésre és egyéb feladatokra használták. 1980-ban került sor az első nagyjavítására. tovább