Eseménynaptár
2019. június
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
2019.06.25. - 2019.06.25.
Veszprém
2019.06.24. - 2019.06.28.
Vác
2019.06.24. - 2019.06.28.
Budapest
2019.06.24. - 2019.06.28.
Győr
2019.06.22. - 2019.06.23.
Budapest
2019.06.22. - 2019.06.23.
Debrecen
2019.06.22. - 2019.06.23.
Budapest
2019.06.22. - 2019.06.22.
Budapest
2019.06.22. - 2019.06.22.
Budapest
2019.06.22. - 2019.06.22.
Budapest
2019.06.22. - 2019.11.02.
Pécs
2019.06.22. - 2019.09.01.
Mosonmagyaróvár
2019.06.22. - 2019.07.31.
Szombathely
2019.06.22. - 2019.07.31.
Szombathely
2019.06.22. - 2019.07.31.
Szentes
2019.06.22. - 2019.06.26.
Budapest
2019.06.22. - 2019.08.31.
Pécs
2019.06.22. - 2019.07.31.
Tiszafüred
2019.06.22. - 2019.07.31.
Győr
2019.06.22. - 2019.12.31.
Budapest
Aeropark - Budapest
Részlet a kiállításból
Cím: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
Telefonszám: (20) 617-4141
Nyitva tartás: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óráig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óráig lehetséges)
állandó kiállítás, gazdaság, közlekedés, repülés, szolgáltatás
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
Múzeumi belépők, szolgáltatások árai:
Belépő felnőtteknek
1500 HUF
Belépő diákoknak
800 HUF
Belépő nyugdíjasoknak
800 HUF
Belépő családoknak
((2 felnőtt és max. 2 gyermek részére))
2800 HUF
/ Kiegészítő gyermekjegy családi jegyhez: 300 Ft
1975. november 24-én érkezett Ferihegyre, és rögtön forgalomba állították. Mivel a B változat ICAO I minősítéssel érkezett, ezért az első nagyjavításon - melyre 1980. december végén repülték ki Moszkvába - a kötelező munkák mellett alkalmassá tették ICAO II. leszálláshoz. Ekkor típusjele B-2-re változott.

1983 januárjában a Comfort Osztály kialakításával megszűnt az első osztály a típus gépein, ezután már csak 143 utasüléssel repültette a Malév. 1991. december 18-án földi esemény miatt rövid időre kivonták a forgalomból.

Utolsó forgalmi útját 1992. július 31-én teljesítette Heraklionba. Ezután hosszú ideig a műszaki előtéren várta sorsa alakulását. Később a Közlekedési Múzeum tulajdonába került és 1994. szeptember 24-én átvontatták a kettes terminál melletti Emlékparkba, ahol elfoglalta végső helyét. A repülőgép 21554 órát repült és 13803 volt leszállásainak száma. 1993-ig 911db Tu-154-es került ki a gyárból, majd az ezredfordulóig még készítettek megrendelésre néhányat.