Eseménynaptár
2020. október
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2020.10.20. - 2020.10.20.
Budapest
2020.10.19. - 2020.10.19.
Tatabánya
2020.10.19. - 2020.10.19.
Szekszárd
2020.10.18. - 2020.10.18.
Budapest
2020.10.18. - 2020.10.18.
Budapest
2020.10.18. - 2020.12.27.
Kápolnásnyék
2020.10.17. - 2020.10.17.
Budapest
2020.10.17. - 2020.10.17.
Budapest
2020.10.17. - 2020.10.17.
Budapest
2020.10.17. - 2020.10.17.
Budapest
2020.10.17. - 2020.10.17.
Budapest
2020.10.17. - 2020.11.29.
Balatonfüred
2020.10.16. - 2020.11.16.
Zirc
2020.10.16. - 2020.12.31.
Zirc
2020.10.16. - 2020.11.16.
Kecskemét
2020.10.15. - 2021.02.07.
Miskolc
2020.10.14. - 2021.01.31.
Budapest
2020.10.11. - 2020.10.11.
Herend
2020.10.10. - 2020.11.15.
Budapest
2020.10.09. - 2020.10.28.
Miskolc
Aeropark - Budapest
Részlet a kiállításból
Cím: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
Telefonszám: (20) 617-4141
Nyitva tartás: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óráig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óráig lehetséges)
állandó kiállítás, gazdaság, közlekedés, repülés, szolgáltatás
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
Múzeumi belépők, szolgáltatások árai:
Belépő felnőtteknek
1500 HUF
Belépő diákoknak
800 HUF
Belépő nyugdíjasoknak
800 HUF
Belépő családoknak
((2 felnőtt és max. 2 gyermek részére))
2800 HUF
/ Kiegészítő gyermekjegy családi jegyhez: 300 Ft
1975. november 24-én érkezett Ferihegyre, és rögtön forgalomba állították. Mivel a B változat ICAO I minősítéssel érkezett, ezért az első nagyjavításon - melyre 1980. december végén repülték ki Moszkvába - a kötelező munkák mellett alkalmassá tették ICAO II. leszálláshoz. Ekkor típusjele B-2-re változott.
Tu-154
1983 januárjában a Comfort Osztály kialakításával megszűnt az első osztály a típus gépein, ezután már csak 143 utasüléssel repültette a Malév. 1991. december 18-án földi esemény miatt rövid időre kivonták a forgalomból.

Utolsó forgalmi útját 1992. július 31-én teljesítette Heraklionba. Ezután hosszú ideig a műszaki előtéren várta sorsa alakulását. Később a Közlekedési Múzeum tulajdonába került és 1994. szeptember 24-én átvontatták a kettes terminál melletti Emlékparkba, ahol elfoglalta végső helyét. A repülőgép 21554 órát repült és 13803 volt leszállásainak száma. 1993-ig 911db Tu-154-es került ki a gyárból, majd az ezredfordulóig még készítettek megrendelésre néhányat.