2020.07.05.
Debreceni Művelődési Központ

Flashmobbal emlékeztek meg Trianon 100. évfordulójára

2020.07.03.
Havanna Kiállítóhely és Múzeumi Foglalkoztató

Ideiglenesen bezárt az intézmény

2020.07.03.
Magyar Nemzeti Múzeum

A Magyar Nemzeti Múzeum ásatása a regéci várban

2020.07.03.
Déri Múzeum

Mit rejt a város szövete?

2020.07.02.
Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központ

Július 7-től a Capa Központ összes kiállítása látogatható

2020.07.02.
Erkel Ferenc Múzeum

Ismét nyitva a gyulai kiállítóhelyek

2020.07.02.
Hatvany Lajos Múzeum

A zöldhasú takácsok

2020.07.02.
Janus Pannonius Múzeum

A nagy háború - egy hadifogoly naplójából

2020.07.02.
Jósa András Múzeum

Státuszszimbólum - gyerekeknek

Aeropark - Budapest
Részlet a kiállításból
Cím: 1185, Budapest Budapest - Ferihegy 2.
Telefonszám: (20) 617-4141
Nyitva tartás: III.15-X.15.: 9-18, (belépés 17 óráig lehetséges)
X.16-XI.30.: 9-16, (belépés 15 óráig lehetséges)
állandó kiállítás, gazdaság, közlekedés, repülés, szolgáltatás
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
Múzeumi belépők, szolgáltatások árai:
Belépő felnőtteknek
1500 HUF
Belépő diákoknak
800 HUF
Belépő nyugdíjasoknak
800 HUF
Belépő családoknak
((2 felnőtt és max. 2 gyermek részére))
2800 HUF
/ Kiegészítő gyermekjegy családi jegyhez: 300 Ft
1975. november 24-én érkezett Ferihegyre, és rögtön forgalomba állították. Mivel a B változat ICAO I minősítéssel érkezett, ezért az első nagyjavításon - melyre 1980. december végén repülték ki Moszkvába - a kötelező munkák mellett alkalmassá tették ICAO II. leszálláshoz. Ekkor típusjele B-2-re változott.

1983 januárjában a Comfort Osztály kialakításával megszűnt az első osztály a típus gépein, ezután már csak 143 utasüléssel repültette a Malév. 1991. december 18-án földi esemény miatt rövid időre kivonták a forgalomból.

Utolsó forgalmi útját 1992. július 31-én teljesítette Heraklionba. Ezután hosszú ideig a műszaki előtéren várta sorsa alakulását. Később a Közlekedési Múzeum tulajdonába került és 1994. szeptember 24-én átvontatták a kettes terminál melletti Emlékparkba, ahol elfoglalta végső helyét. A repülőgép 21554 órát repült és 13803 volt leszállásainak száma. 1993-ig 911db Tu-154-es került ki a gyárból, majd az ezredfordulóig még készítettek megrendelésre néhányat.