Eseménynaptár
2020. február
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
1
2020.02.26. - 2020.04.05.
Budapest
2020.02.21. - 2020.04.19.
Budapest
2020.02.21. - 2020.03.26.
Makó
2020.02.18. - 2020.03.17.
Budapest
2020.02.18. - 2020.04.30.
Budapest
2020.02.15. - 2020.06.28.
Veszprém
2020.02.13. - 2020.03.13.
Budapest
2020.02.13. - 2020.03.13.
Tata
2020.02.13. - 2020.03.15.
Tatabánya
2020.02.12. - 2020.02.28.
Kisújszállás
ggg
2020.02.01. - 2020.05.31.
Győr
2012.03.01. - 2012.03.31.
Vác
2012.02.01. - 2012.02.29.
Miskolc
2012.01.22. - 1970.01.01.
Budapest
2011.10.04. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.10.01. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.10.01. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.09.30. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.09.30. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.07.04. - 2011.07.08.
Budapest
2020.02.11.
Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt.
agyagművesség, kerámia, hír, Iparművészet, iparművészet
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
A Herendi porcelánmanufaktúra közel 200 éve a luxus, az elegancia és a kényeztetés szimbóluma. 1826-os alapítása óta a Herendi porcelán a császárok, a királyok és az arisztokrácia asztalainak és szalonjainak méltó dísze. A világkiállításokon rendre sikerrel szerepeltek az egyediséget valamint minőséget hordozó Herendi porcelánok, és már az 1851-es első londoni világkiállításon Viktória angol királynő egy egész készletet rendelt magának. Az Ő tiszteletére ez a minta Viktória névre lett elkeresztelve. Diana hercegné és Károly herceg nászajándéka is e csodás készlet volt, sőt napjainkban Katalin, Vilmos angol herceg és gyermekeik is a Viktória minta megújult változatának boldog tulajdonosai.
Herendi Porcelánmanufaktúra 2020
A tradíció viszont ma már nem elég. Herend éppen abban különbözik a versenytársaitól, hogy nem a múltját akarja aprópénzre váltani, hanem folyamatosan keresi az újat, keresi a jövőt.

Termékfejlesztési célunk, hogy a vevői igényeket kielégíteni képes, és Herendet folyamatosan a hazai, valamint nemzetközi érdeklődés középpontjában tartani képes stílusteremtő termékfejlesztés történjen. Termékfejlesztésünkben négy szempontot tartunk szem előtt, nevezetesen: a gyárthatóságot, az eladhatóságot, a gazdaságosságot és a művészi értéket. Termékfejlesztési filozófiánk a Tradíció, Innováció, Progresszió gondolatiságban összegezhető, ennek a jegyében tudjuk a Manufaktúra évszázados értékeit a 21. század világába átörökíteni, ezáltal termékeinket a jövő generációk számára is vonzóvá tenni.

Alapelvünk, hogy a termékfejlesztésünkben mások kövessenek bennünket, s ne mi kövessünk másokat! Az egyedi vevői igények kielégítése mellett a Herendi Porcelánmanufaktúra termékfejlesztési tevékenységének fontos része a stílusteremtő termékfejlesztési munka. Erre szolgálnak a Manufaktúra által meghirdetett ösztöndíjak, néhány évenkénti szimpóziumok, ezek egyben jelzésértékű felhívások is a mai kor művészeti társadalma felé, hogy a közel két évszázados élvonalbeli Manufaktúra nyitott a porcelánba átfordítható új, innovatív gondolatok iránt, és szeretné bevonni napi művészeti fejlesztési tevékenységébe belső iparművészei mellé a Manufaktúrán kívüli szellemi kapacitásokat is. Meggyőződésünk, hogy Herend kapuinak időszakos megnyitása a porcelán-tervező iparművész szakma életben maradását segíti elő, ez egyben az egész hazai porcelán iparra nézve is pozitív hatással lesz.

16.000 különböző fehér forma és 4.000 különböző dekoráció jelenti a herendi sokszínűséget, ez a választék a garancia arra, hogy minden korosztály találhat magának tetsző Herendit, és minden stílusú lakás méltó dísze lehet a Herendi porcelán. Minden évben, szinte minden nap egy-egy új alkotás születik a Manufaktúra falai között, melyek debütálása a Frankfurti Nemzetközi (Ambiente) Vásáron történik, ezzel is bizonyítva, hogy Herend mindig az élen jár, termékfejlesztése kiváló, a tradíció és az innováció harmóniája jellemzi. A Manufaktúra az idei évben kiemelt várakozással tekint a Frankfurti Ambiente Szakvásáron való bemutatkozásra, hiszen egy új Herend Stand debütál. A vásár méreteit mutatja, hogy 12 kiállítási épület található a vásár területén (az épületek között autóbuszok szállítják a vásári látogatókat), épületenként több szint, és szintenként több ezer négyzetméter kiállítási tér található. Aki a luxusiparban számít, az jelen van a Frankfurti „Ambiente”-n! A kézi készítésű luxus porcelánt előállító, és termékeit közel 60 országba exportáló Herendi Porcelánmanufaktúra számára Frankfurt – közel harminc éve – a Herendi porcelán újdonságok legfontosabb bemutatkozási lehetősége.

Az idei évben 29 új dekoráció, 43 új termék és 8 új, nagyméretű Herendi bravúrtermék mutatkozik be a vásáron!

A „Tableware International Awards of Excellence 2020” versenypályázatán a nagyméretű sárkányteknős figuránk győzedelmeskedett és kivívta a szakmai zsüri elismerését! Az elismerés visszaigazolás, hogy a Manufaktúra termékfejlesztési erőfeszítései jó úton járnak, és Herend képes a porcelánkészítés technológiájának határainak feszegetésére. A nyertes bravúrdarab mellett feltétlenül kiemelésre érdemes az újdonságok közül a több, mint két méter magas óriásváza, melyen hihetetlen műgonddal és hozzáértéssel megfestett sólymok láthatóak. De az új mintával készült karneváli figura, női mesealakokat ábrázoló szobrocskáink, speciális kivitelű állatfigurák, mesterfestőink által megálmodott egyetlen példányban készült csészepárok és porcelánképlapok is színesítik újdonságaink palettáját. Sőt, egy igazán kivételes hüllő, a világ legnagyobb növényevő gyíkja is megjelenik figuraként, többféle kivitelben és falitálon is autentikus környezetben. Az asztalkultúra újdonságai iránt érdeklődőket pedig hangulatos szerviz készletek mellett a nagysikerű Art Deco új színvariációi örvendeztethetik meg!

Ezzel is bizonyítva hogy Herend mára a világ legnagyobb porcelánmanufaktúrájává vált, a Magyar Örökség és az Európai Kulturális Örökség része, Comité Colbert luxusmárkák szövetségének tagja, Hungarikum.

A közel két évszázad alatt a siker kulcsa nem is lehetett más: ápolni a hagyományokat, tisztelni a nagy elődök elhivatottságát, elkötelezetten a minőséget és a kézi munkát tartva szem előtt. A Manufaktúrában a nyers porcelánmassza első érintésétől a festőecset utolsó simításáig minden munkafázis kézzel, manuális úton történik. Így teremtődik érték és szépség Herenden.