Eseménynaptár
2019. augusztus
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2019.08.18. - 2019.08.18.
Debrecen
2019.08.17. - 2019.08.17.
Budapest
2019.08.17. - 2019.08.17.
Veszprém
2019.08.15. - 2019.09.20.
Budapest
2019.08.10. - 2019.08.10.
Budapest
2019.08.10. - 2019.12.31.
Székesfehérvár
2019.08.05. - 2019.08.09.
Budapest
2019.08.04. - 2019.08.04.
Szécsény
2019.08.03. - 2019.08.03.
Budapest
2019.08.03. - 2019.08.03.
Debrecen
2019.08.03. - 2019.11.17.
Debrecen
2019.07.23. - 2019.11.06.
Budapest
2019.07.20. - 2019.11.10.
Kápolnásnyék
2019.07.19. - 2019.08.23.
Dunaújváros
2019.07.15. - 2019.09.16.
Budapest
2019.07.11. - 2019.10.31.
Békéscsaba
2019.07.10. - 2019.09.22.
Budapest
2019.07.01. - 2019.12.30.
Budapest
2018.09.14. - 2019.12.31.
Budapest
2019.06.12.
hír
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
A Kecskeméti Katona József Múzeum és Katona József Színház 2019. évi Országos Városmarketing Díj pályázatra benyújtott nevezését, országos városmarketing díjjal jutalmazták.

A két kulturális intézmény kapta meg a városban először az országos marketingelismeréseket.

A pályázatokat a stratégiában és kampányokban közreműködő Török Katalin marketing tanácsadó, kommunikációs munkatárs nevezte, a városmárka, városimázs építő indirekt marketing kategóriában, a következő tevékenységekkel:
A Kecskeméti Katona József Múzeum imázs-és városmárka erősítő tevékenysége Kecskemét várossá válásának ünnepi, 650. évében: a Seuso-kincs és a Kecskemét 650 kiállítás,
illetve A Katona József Színház imázs-és márkaépítő tevékenysége a város 650. évében címmel.

A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete és a POSITIVE by Hinora Group szakmai támogatásával létrehozott Országos Városmarketing Díj célja, hogy a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet. A sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez. Egy jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre.

A Kecskeméti Katona József Múzeum a 2018-as évben, a város ünnepi, 650. évében, A Seuso-kincs, valamint a Kecskemét 650 címet viselő kiállításával mind hozzájárult Kecskemét város hírnevének növeléséhez, a városmarketing fellendüléséhez.

A Seuso-kincs, a késő római császárkor egyik legjelentősebb ezüstkincse az országos körút negyedik állomásaként volt látható Kecskeméten, a múzeum Cifrapalota kiállítóhelyén. A regionális marketingkommunikációs kampány rekord látogatószámot eredményezett; korábban egyetlen tárlatot sem láttak ennyien (24 058 fő), közel 3 hét alatt.
A Kecskemét 650 címet viselő, hiánypótló várostörténeti kiállítás a város elmúlt hat és fél évszázados történetét tárja a látogatók elé a modern technika és virtuális valóság segítségével.

Kecskemét várossá válásának 650. ünnepi programsorozatához a Katona József Színház is csatlakozott, valamint ebben az évben vette kezdetét egy arculatváltással egybekötött kommunikációs építkezés, amely mind a város, és a színház számára is imázserősítő hatással bírt.

A Színház városmarketingre gyakorolt hatása elvitathatatlan, a szinergiák az elmúlt időszakban még inkább összeadódtak. Napjainkban a színház széles spektrumú műsorkínálattal várja a Kecskemétről és az ország különböző pontjairól érkező közönséget. A produkciók minden évben képviseltetik magukat az ország szakmai fesztiváljain. A szakmai elismerések mellett, a közönség felől érkező szeretet az egyik legnépszerűbb kulturális intézménnyé emelte a teátrumot a városban és a régióban is, több mint 120 ezer néző látja évről évre a város színházának előadásait.

A pályázatban hat kategóriában díjazták a települések ismertségük növelése, fejlesztése érdekében megvalósított