Eseménynaptár
2024. április
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
2024.04.24. - 2024.04.24.
Érd
2024.04.23. - 2024.04.23.
Szombathely
2024.04.23. - 2024.04.23.
Érd
2024.04.20. - 2024.04.20.
Szeged
2024.04.20. - 2024.04.20.
Eger
2024.04.20. - 2024.11.24.
Budapest
2024.04.17. - 2024.07.21.
Budapest
2024.04.16. - 2024.04.16.
Érd
2024.04.16. - 2024.04.16.
Szeged
2024.04.12. - 2024.04.12.
Debrecen
2024.04.12. - 2024.04.12.
Sepsiszentgyörgy
2024.04.12. - 2024.04.12.
Szekszárd
2024.04.12. - 2024.07.11.
Budapest
2024.04.10. - 2024.09.01.
Budapest
2024.03.21. - 2024.05.10.
Fülek
2024.03.15. - 2024.04.15.
Szentendre
2024.03.09. - 2024.06.22.
Kecskemét
2024.03.08. - 2024.05.01.
Túrkeve
2024.03.07. - 2024.04.21.
Gyula
2024.03.01. - 2024.04.01.
Tatabánya
Alfons Mucha: Tánc, 1898.
2019.09.13. 17:00
A szecesszió mindannyiunk szívügye, szerelem első látásra. A szecessziós vonal lágy, mozgékony, dinamikus, kecses, szeszélyes, könnyed, légies, játékos, akár nőiesnek is mondható. Első pillantásra úgy tűnik, hogy a szecesszió szemben áll a tervezettséggel, a kiszámíthatósággal, a múlttal, a történeti stílusokkal, a szigorú szimmetriával, a férfias racionalitással, egyszóval mindazzal, amit a 19. század második felében a historizáló stílusok képviseltek az európai művészetben. Felmerül a kérdés: lehet-e egy művészeti stílus „nőies"? Ha igen, mitől az? tovább
Alfons Mucha: Tánc, 1898.
elöző 1/1 következő
@ Wikimedia