Eseménynaptár
2024. március
26
27
28
29
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
2024.03.15. - 2024.03.15.
Szentendre
2024.03.14. - 2024.03.15.
Fülek
2024.03.11. - 2024.03.11.
Balassagyarmat
2024.03.09. - 2024.06.22.
Kecskemét
2024.03.08. - 2024.03.08.
Sepsiszentgyörgy
2024.03.08. - 2024.05.01.
Túrkeve
2024.03.07. - 2024.04.21.
Gyula
2024.03.04. - 2024.03.10.
Budapest
2024.03.02. - 2024.03.03.
Szentendre
2024.03.02. - 2024.03.02.
Eger
2024.03.01. - 2024.03.01.
Sepsiszentgyörgy
2024.03.01. - 2024.08.31.
Szeged
2024.03.01. - 2024.04.01.
Tatabánya
2024.02.29. - 2024.02.29.
Szombathely
2024.02.29. - 2024.04.30.
Herend
2024.02.28. - 2024.02.28.
Hódmezővásárhely
2024.02.23. - 2024.03.10.
Hódmezővásárhely
2024.02.22. - 2024.05.19.
Szombathely
2024.02.15. - 2024.03.15.
Hódmezővásárhely
2024.02.10. - 2024.05.12.
Debrecen
Millenáris - Budapest
Jövő Háza
Cím: 1024, Budapest Fény u. 20-22.
Telefonszám: (1) 336-4044, (1) 336-4076
Nyitva tartás: Csodák Palotája: H-P 9-17, Szo-V 10-18
A kiállítás már nem tekinthető meg.
2003.07.01. - 2003.07.20.
időszaki kiállítás
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
Múzeumi belépők, szolgáltatások árai:
Belépő felnőtteknek
1400 HUF
Csoportos belépő felnőtteknek
(min. 4 fő)
1250 HUF
Csoportos belépő diákoknak
900 HUF
/ fő
Belépő gyermekeknek
1100 HUF
Belépő nyugdíjasoknak
1100 HUF
Belépő családoknak
(max. 6 fő)
3900 HUF
/ család
Pál Csabából folyamatosan jön a művészet. A legkülönfélébb műfajokban alkot: rajz, installáció, sokszorosított grafika, fotó, digitális eljárások. Ráadásul az egyes műfajokon belüli eljárásokat sem használja "tisztán". A különféle technikákkal készült művek között stiláris hasonlóság alig van. Ami ezeket a műveket az alkotó személyén kívül összeköti az a folyamatos alkotás, a folyamatos alakulás.
Replace - Pál Csaba festményeiből
A művek többszöri nekifutással készülnek. Előveszi őket, dolgozik rajtuk, félrerakja, száradnak, újra előveszi, hozzátesz vagy éppen elfed. A papírra készült művek a felületre felvitt rétegektől olyan vastagok már, mint a bőr.

Így jutunk el Pál Csaba művészetének egyik kulcsfogalmához, a rétegzettséghez. Pál Csaba látszólag mindig ugyanoda tér vissza, mindig elölről kezdi, így a különféle munkafázisok egymásra rakódnak. Ahogy a különböző technikák és a különböző technikákból adódó formai elemek is egyszerre jelennek meg. A lendületes, széles ecsetvonások mellett leheletfinom ceruzarajzok szerepelnek. Más-más részlet válik hangsúlyossá attól függően, hogy milyen távolságról, milyen szögből nézzük ezeket a festményeket.

Bálványos Anna művészttörténész