Eseménynaptár
2018. április
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
2018.04.22. - 2018.04.22.
Budapest
2018.04.21. - 2018.08.20.
Budapest
2018.04.21. - 2018.09.02.
Gödöllő
2018.04.20. - 2018.04.20.
Budapest
2018.04.12. - 2018.09.02.
Budapest
2018.04.11. - 2018.12.02.
Veszprém
2018.04.10. - 2018.05.10.
Szekszárd
2018.04.06. - 2018.05.11.
Dunaújváros
2018.04.06. - 2018.05.13.
Kecskemét
2018.04.06. - 2018.04.28.
Kecskemét
2018.04.06. - 2018.05.06.
Gyöngyös
2018.04.04. - 2018.05.10.
Dunaújváros
2018.03.01. - 2018.05.31.
Budapest
2018.03.01. - 2018.08.31.
Budapest
2018.02.25. - 2018.04.29.
Budapest
2012.03.01. - 2012.03.31.
Vác
2012.02.01. - 2012.02.29.
Miskolc
2012.01.22. - 1970.01.01.
Budapest
2011.10.04. - 1970.01.01.
Nagykáta
2011.10.01. - 1970.01.01.
Nagykáta
2018.04.03.
hír
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
Az urbanizáció hatásait, valamint a különböző életterek változásait és jelentésrétegeit vizsgálja Szabó Kristóf Budapest Pixel című kiállítása, amely április 11-én nyílik meg a Magyar Műhely Galériában.

Szabó Kristóf (KristofLab) legújabb tárlatán Budapest egy-egy pixelben jelenik meg - olvasható a bemutatóról szóló ajánlóban.

Az analitikus szemléletmód és a digitalizáció nyújtotta lehetőségek egyfajta képalkotási módszert, a valóság sajátos dekódolását jelentik a művész számára.

Munkái alapját saját városi fotói képezik. Ezeket időről időre újragondolja és transzformálja a klasszikus technikák, valamint a glitch art (a digitális hibákon alapuló művészet) és a különböző digitalizációs formák felhasználásával.

A grafikákon, festő- és vetítővásznakon nemcsak színek és formák keverednek, hanem azok a szándékos képhibák, raszterek, rétegződések is, amelyek az alkotói folyamat közben rakódtak a művekre. A hiányoknak, elsötétített, eltakart részeknek ugyanolyan fontos szerepe van, mint az ismerősnek tűnő tereknek, ezáltal különböző nézőpontok, síkok jönnek létre és a dokumentarista ábrázolás mögött megjelenik az egyéni látásmód.

Feltűnnek többek között a belváros vagy éppen Csepel épületei, valamint a tömegközlekedéssel kapcsolatos terek is, egyfajta utópisztikusnak tűnő koncepcióban.

Az április 27-ig látható tárlat kurátora Hanka Nóra művészettörténész.

(MTI)