2024.03.06.
Dobó István Vármúzeum

Egri vár bora 2024

2024.02.28.
Intercisa Múzeum

Ingyenes múzeumlátogatási alkalom

2024.02.26.
Ludwig Múzeum - Kortárs Művészeti Múzeum

Süveges Rita lett az Eszterházy Arts Awart közönségdíjasa

2022.08.10.
hír
Ha tetszik, ossza meg másokkal is:
Egy kezdő vállalkozónak az egyik legnehezebb feladat, hogy megismertesse a cégét, tevékenységét másokkal. Azonban kitartással és egy-két ötlet bevetésével ez sem olyan nagy ördöngösség. Mutatjuk is, mit lehet tenni, főleg, ha rendezvényszervező vállalkozásról van szó!
Ügyfélszerzés egyszerűen kezdőknek
Első kör: család, barátok, ismerősök

Kezdjük a legelején! Először a szűkebb környezetednek érdemes tudnia azt, hogy új vállalkozásba kezdtél, mert ők azok, akik leginkább hisznek benned. Éppen ezért tudasd velük, hogy életed most új irányt vett, mással foglalkozol, mint eddig. Ha rendezvényszervező vagy, akkor különösen egyszerű a dolgod: hívd meg barátaidat, távolabbi családtagjaidat egy cégindító bulira, hogy veled együtt ünnepeljenek - és nem mellesleg tapasztalatot is szerezzenek kvalifikáltságodról!

Ehhez hasonló ötleteket bárki kaphat, aki részt vesz a MOE Rendezvényakadémia által indított rendezvényszervező tréning online előadásain, hiszen itt a legismertebb szakemberek tanítanak, akik több mint 20 éve vannak jelen a rendezvényszervezés szakmában. Tőlük érdemes segítséget is kérni, esettanulmányaikat elolvasni, főleg, ha kezdő vállalkozó vagy.

A család és a barátok után jöhet a közelebbi, majd a távolabbi ismerősök értesítése: nyugodtan szólhatsz volt iskolatársaidnak, kollégáidnak, főnöködnek is.

Online közzététel: a közösségi média szerepe

Persze az nem biztos, hogy kezdőként elbírja a büdzséd, hogy mindenkit egyesével felhívj. De erre találták ki a közösségi médiát! Legyen saját oldalad, ahol rendszeresen megosztod a vállalkozásod életének fontos eseményeit.

Kérd meg ismerőseidet az oldal lájkolására, követésére. Igyekezz minél színesebb tartalmakat előállítani, fényképekkel, videókkal érdekesebbé tenni a bejegyzéseidet.

Természetesen az is jó ötlet, ha nemcsak az oldaladon, hanem saját profilodon is megosztod a legizgalmasabb híreket, melyek az új cégedet, tevékenységedet mutatják be.

Ha teheted, indíts játékot az oldalon, ajánlj fel ismerőseidnek kedvezményt, ha megosztják ők is a bejegyzéseidet!

Légy jelen a főbb szolgáltatók oldalán: a videócsatornákon is! Ide is tölts fel tartalmakat.

Offline lehetőségek: a helyi média

Egy sikeres vállalkozó mindig több lábon áll: igaz ez a marketingtevékenységre is! Ne csak online, hanem offline is népszerűsítsd magad. Mit jelent ez? Nézd meg, milyen helyi újság jelenik meg azon a környéken, ahol laksz, vagy ahol a vállalkozásod székhelye van. Itt is adhatsz fel hirdetést, ez nem kerül sokba, sőt, inkább bevételhez juttat. Így olyan emberekhez is eljuthat a híred, akik idegenek, idősebbek vagy kevésbé jártasak az online felületek használatában.

Ha a célcsoportod zöme innen kerül ki, akkor semmiképp se hagyd ki ezt a lehetőséget. Keress meg személyesen újságírókat, akik vállalják, hogy folyamatosan hírt adnak a rendezvényeidről, szolgáltatásaidról. Nekik is érdemes kedvezményt adni, ez is meg fog térülni idővel.

Légy kreatív az ügyfélszerzés terén, még további sok-sok mód van arra, hogy megismertesd az emberekkel a vállalkozásodat.